نکته ورزشی
به بهانه بازگشت بی سر و صدای محرومان فوتبال کاسهای زیر نیم کاسه است؟!
چند ماه قبل بود که کمیته انضباطی فدراسیون پس از هفته ها تحقیق در خصوص تبانی صورت گرفته در لیگ دسته اول، حکم بازگشت تیم شهرداری تبریز به لیگ دسته اول را صادر و برخی مربیان،بازیکنان ،سرپرستان،عوامل اجرایی تیم ها را با محرومیت هایی از شش ماه تا دو سال، نقره داغ کرد.
نکته ورزشی
به بهانه بازگشت بی سر و صدای محرومان فوتبال
کاسهای زیر نیم کاسه است؟!
سرویس ورزشی-
چند ماه قبل بود که کمیته انضباطی فدراسیون پس از هفته ها تحقیق در خصوص تبانی صورت گرفته در لیگ دسته اول، حکم بازگشت تیم شهرداری تبریز به لیگ دسته اول را صادر و برخی مربیان،بازیکنان ،سرپرستان،عوامل اجرایی تیم ها را با محرومیت هایی از شش ماه تا دو سال، نقره داغ کرد.
پس از این اتفاقات و در حالی که انتظار می رفت برخورد فدراسیون فوتبال با افراد متخلف کماکان ادامه داشته باشد، کم کم این موضوع به بوته فراموشی سپرده شد و به بهانه حضور در بازی های مقدماتی و صعود تیم ملی به جام جهانی، دیگری نه خبری از تبانی کنندگان بود و نه از افراد محروم، تا اینکه اخیرا خبرهای عجیبی در این خصوص به گوش اهالی فوتبال رسید.
گویا فدراسیون فوتبال در سکوت رسانه ای و در فضایی کاملا ساکت و آرام، حکم بر لغو محرومیت برخی از افرادی داده که تا چند ماه قبل متخلف بودند و حالا آنها یکی پس از دیگری به تیم های لیگ دسته اول تزریق می شوند، تا جایی که در همین چند روز گذشته دو تن از مربیان محروم و به اصطلاح منشوری در دو تیم شناخته شده لیگ دسته اول، مشغول به فعالیت شده اند.
حالا پرسشی که مطرح می شود این است که چه اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال رخ می دهد که یک روز تعدادی از بازیکنان و مربیان محروم می شوند و روزی دیگر در چشم برهم زدنی بخشیده می شوند؟! اگر این افراد واقعا متخلف بودند باید دوران محرومیتشان را طی کنند و اگر نبودند، چرا از ابتدا محروم شدند؟!
متاسفانه ادامه روند فعلی سبب می شود که در مدت زمانی کوتاه خاطيان و متخلفان به جای تنبيه و یا حذف ازعرصه فوتبال، پرقدرت تر از گذشته به میادین بازگردند و پول های چند صد میلیونی به جیب بزنند.
علی کفاشیان و همکارانش در جریان باشند که تصمیمات این چنینی نه تنها صلاحیت، اعتبار و درستی فدراسیون فوتبال را زیرسوال می برد، بلکه این شائبه را نیز مطرح می کند که شاید در پشت پرده اتفاقاتی رخ می دهد و به قول معروف، کاسه ای زیر نیم کاسه است!
به بهانه بازگشت بی سر و صدای محرومان فوتبال
کاسهای زیر نیم کاسه است؟!
سرویس ورزشی-
چند ماه قبل بود که کمیته انضباطی فدراسیون پس از هفته ها تحقیق در خصوص تبانی صورت گرفته در لیگ دسته اول، حکم بازگشت تیم شهرداری تبریز به لیگ دسته اول را صادر و برخی مربیان،بازیکنان ،سرپرستان،عوامل اجرایی تیم ها را با محرومیت هایی از شش ماه تا دو سال، نقره داغ کرد.
پس از این اتفاقات و در حالی که انتظار می رفت برخورد فدراسیون فوتبال با افراد متخلف کماکان ادامه داشته باشد، کم کم این موضوع به بوته فراموشی سپرده شد و به بهانه حضور در بازی های مقدماتی و صعود تیم ملی به جام جهانی، دیگری نه خبری از تبانی کنندگان بود و نه از افراد محروم، تا اینکه اخیرا خبرهای عجیبی در این خصوص به گوش اهالی فوتبال رسید.
گویا فدراسیون فوتبال در سکوت رسانه ای و در فضایی کاملا ساکت و آرام، حکم بر لغو محرومیت برخی از افرادی داده که تا چند ماه قبل متخلف بودند و حالا آنها یکی پس از دیگری به تیم های لیگ دسته اول تزریق می شوند، تا جایی که در همین چند روز گذشته دو تن از مربیان محروم و به اصطلاح منشوری در دو تیم شناخته شده لیگ دسته اول، مشغول به فعالیت شده اند.
حالا پرسشی که مطرح می شود این است که چه اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال رخ می دهد که یک روز تعدادی از بازیکنان و مربیان محروم می شوند و روزی دیگر در چشم برهم زدنی بخشیده می شوند؟! اگر این افراد واقعا متخلف بودند باید دوران محرومیتشان را طی کنند و اگر نبودند، چرا از ابتدا محروم شدند؟!
متاسفانه ادامه روند فعلی سبب می شود که در مدت زمانی کوتاه خاطيان و متخلفان به جای تنبيه و یا حذف ازعرصه فوتبال، پرقدرت تر از گذشته به میادین بازگردند و پول های چند صد میلیونی به جیب بزنند.
علی کفاشیان و همکارانش در جریان باشند که تصمیمات این چنینی نه تنها صلاحیت، اعتبار و درستی فدراسیون فوتبال را زیرسوال می برد، بلکه این شائبه را نیز مطرح می کند که شاید در پشت پرده اتفاقاتی رخ می دهد و به قول معروف، کاسه ای زیر نیم کاسه است!