kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۸۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید همه آنها از سوی کیهان نیست.
نزاع اصلاح‌طلبان بر سر نخواستن روحانی
 سیدعبداله متولیان: «نامه خوئيني‌ها (پدرخوانده اصلاح‌طلبان) و فرار از قبول مسئوليت آشی که با ناكارآمدي‌هاي روحاني پخته‌اند، سبب نزاع اصلاح‌طلبان بر سر نخواستن روحانی شده و صداي ديگر اصلاح ‌طلبان را در آورده؛ از زيباکلام تا كارگزاران كه پرطنين‌تر از بقيه، به نقد تند خوئيني‌ها پرداخته‌اند.»
احترام اسلام به جایگاه زن
 مظفر: «‏اینکه فرمودند «المرأة ریحانه،لیست بقهرمانه» یعنی زن پیشکار و‌ پیش‌خدمتت نیست آقا! تو کار خونه کمکش کن... این یعنی در اسلام به زن ارزش و احترام ویژه قائل شدند.»
تبلیغی برای خواص
 مجید بامری: «‏باور کنید این وسائلی که تلویزیون تبلیغ می‌کنه نه تنها در زندگی کپرنشینان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان کاربردی نداره بلکه به کار اغلب مردم منطقه ما هم نمیاد.»
ماسک بزنیم
 کاربری هم نوشت: «حواسمون باشه که ما بچه حزب‌اللهی‌ها حتما ماسک بزنیم! حداقل فقط به خاطر فرمایش آقا...»
در جنگ اقتصادی عقب نشسته‌ایم
 امیر سیاح: «‏باعزل بنی‌صدر، پیروزی‌ها در جنگ تحمیلی شروع‌شد. در جنگ اقتصادی مدتهاست به خاطر عدم کفایت فرماندهی، درحال عقب‌نشینی هستیم. دیگه خود دانید.»
تعریف حقوق بشر آمریکایی
 علیرضا: «‏در حقوق بشر آمریکایی تکریم و جایگاه انسان هیچ معنایی ندارد و با او مانند حیوان رفتار می‌شود. قتل و عام کودکان یمنی گواه این موضوع است.»
اگر می‌توانستید چرا الان؟
 علی قلهکی: «‏عجیب است؛ دولتی که دائم از نداری و ناتوانی دم میزند، درسال آخر وعده‌های شبهِ انتخاباتی مثل وعده تحویل یکساله مسکن می‌دهد. اگر شما توانایی خدمت داشتید، پس چرا ۷سال طلایی که شرایط بهتر بود را هدر دادید؟ امیدوارم بابت حق الناس هم که شده آقای رئیسی پیگیر تعطیلی چند ساله مسکن مهر باشند!»