kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۰۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

انتقاد امام جمعه خرم آباد از فساد سازمان یافته در اثر تاریخی باغ فلاحت

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد از فساد سازمان یافته در قلع وقمع اثر فرهنگی- تاریخی باغ فلاحت خرم‌آباد که ثبت ملی نیز هست، انتقاد کرد.

 
خرم آباد – خبر نگار کیهان:

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان،
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با مدیر کل و جمعی از کارکنان محیط زیست لرستان به مناسبت هفته محیط زیست، افزود: باغ فلاحت در خرم‌آباد مانند گوشت قربانی شده است.  متاسفانه  برخی مسئولان با سوءاستفاده این باغ را به این شکل درآورده‌اند.
وی افزود: این‌ها نشان‌دهنده این است که اگر مدیر دستگاه مربوطه هوشیارانه عمل کند و به فکر میز و صندلی مدیریت نباشد اجازه چنین کارهایی را نمی‌دهد.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: باید جهت مقابله با قطع درختان و آسیب زدن به محیط زیست از ظرفیت گروه‌های مردم نهاد و رسانه‌ها استفاده شود.
 نماینده ولی فقیه درلرستان تاکید کرد:گاهی یک صدای واحد نمایندگان  مجلس و مدیران  استانی سبب می‌شود بسیاری از مشکلات استان حل شود. ولی متاسفانه در  سال‌های گذشته اینگونه نبوده است.
لازم به یاد آوری است شهرام ملکی مدیر کل سابق راه وشهر سازی لرستان ومعاون فعلی امورعمرانی استانداری  کردستان  با سوءاستفاده از مسئولیت راه وشهرسازی لرستان متاسفانه غیر قانونی  این اثر
فرهنگی – تاریخی راقلع وقمع کرده وبخشی از آنرا به حمید رشیدی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال وتوسعه ،دبیر این حزب درلرستان ومشاور استاندار لرستان فروخته است.