کاهش ساعت کاری ادارات و بانکها در خوزستان از امروز
استاندار خوزستان گفت: ساعت کاری ادارات و بانکهای استان با توجه به رویکرد مصرف بهینه برق و افزایش دما از امروز کاهش مییابد.
غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد پیشگیری استان گفت: با توجه به پیشبینی شرکت برق منطقهای خوزستان تصمیم گرفته شد ساعت کاری ادارات استان از ۱۷ خرداد تا ۱۵ شهریور سال جاری از ساعت ۷ تا ۱۳ باشد.
وی تاکید کرد: همه ادارات و دستگاههای اجرایی ملزم به رعایت این زمانبندی هستند و با اداراتی که این مصوبه را رعایت نکنند برخورد قانونی میشود.
شریعتی ادامه داد: اگر دمای هوا به بالای ۴۹ درجه برسد نیز تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد.