مخالفت نماینده مردم زاهدان در مجلس با بازگشایی مدارس سیستان و بلوچستان
نماینده مردم زاهدان در مجلس در پی افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان ضمن اظهار نگرانی، مخالفت صریح خود را با بازگشایی مدارس استان اعلام کرد.
حسینعلی شهریاری، در این رابطه به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طی تماسهای تلفنی جداگانه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش و استاندار سیستان و بلوچستان، صراحتاً مخالفت خود را با بازگشایی مدارس در ادامه سال تحصیلی اعلام کردم.
وی افزود: در این تماسها با بیان اینکه بازگشایی مدارس از تاریخ 27 اردیبهشتماه حتی برای رفع اشکال، به آمار مبتلایان به بیماری کرونا میافزاید، تاکید داشتم بازگشایی مدارس در این شرایط که با افزایش شیوع ویروس کرونا در استان مواجه هستیم، علاوه بر دانشآموزان سلامت معلمان را نیز به خطر میاندازد.
وی ادامه داد: همچنین در گفتوگو با معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش، نسبت به عدم پیشبینی تمهیدات لازم و کافی در قبال جان دانشآموزان، معلمان و کادر آموزشی در استان سیستان و بلوچستان تذکر دادم.