کد خبر: ۱۸۷۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

تاریخ جاسوسی در ایران در مستند «نقاب» روایت می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

اولین قسمت مستند «نقاب»، امروز پنجشنبه 18 اردیبهشت ساعت 22 روی آنتن شبکه پنج تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرنگارکیهان، مستند، «نقاب» با موضوع بررسی تاریخ جاسوسی در ایران در30 قسمت 20 دقیقه‌ای تولید شده است.
دراین مجموعه همچنین به شرح چگونگی آغاز پایه‌ریزی سازمان‌های جاسوسی وایجاد‌کنندگان آن دردنیا پرداخته می‌شود.
مستند، «نقاب» پنج‌شنبه هرهفته ساعت 22 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.