کد خبر: ۱۸۷۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
توسط تعزیرات انجام شد

جریمه 26 میلیاردی شهرداری تهران به علت گرانفروشی استفاده از اماکن ورزشی

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از قطعیت محکومیت شهرداری تهران به علت گرانفروشی در استفاده از اماکن ورزشی خبر داد.

به گزارش سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی درباره دو پرونده تخلف شهرداری تهران که با شکایت سازمان حمایت به تعزیرات ارجاع شده بود، گفت: تخلف در افزایش عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک و گرانفروشی در استفاده از اماکن ورزشی عنوان این شکایت‌ها بود. رایگانی افزود: شهرداری تهران در پرونده عوارض ورود به طرح ترافیک تبرئه شد اما در موضوع گرانفروشی استفاده از اماکن ورزشی محکوم شد.
به گفته وی، بر این اساس شهرداری تهران به 26 میلیارد تومان جریمه محکوم شد که حکم در مرحله وصول جریمه قرار دارد.