بهروان: در تقویم سازمان لیگ برنامههای تیم ملی گنجانده شده است
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: در تقویم سازمان لیگ برنامههای تیم ملی گنجانده شده است.
غلامرضا بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا قرعهکشی لیگ بر مبنای برنامههای تیم ملی برگزار شده است، گفت: تمامی برنامههای تیم ملی در این تقویم گنجانده شده و با توجه به اینکه نیم فصل اول در ژانویه خواهد بود تیم ملی راهی مسابقات جام ملتهای آسیا خواهد شد و ما طوری برنامهریزی کردهایم که باشگاهها به تیم ملی بازیکن بدهند.
وی با تاکید بر اینکه اول خرداد ماه سال 94 روز پایانی لیگ برتر خواهد بود،گفت:قرار است فینال جام حذفی یک هفته بعد از لیگ برتر برگزار شود و ما جلسات متعددی را با آقایان وینگادا و دوستی هماهنگ کردیم و برنامهها با آنها هماهنگ شده است.بهروان در خصوص اینکه آئیننامههای جدید چقدر با گذشته تفاوت پیدا کرده،گفت: در آئیننامهها بازنگری شده و فکر میکنم 90 درصد با آئیننامه فعلی فیفا مطابقت دارد. وی همچنین در خصوص اینکه ورزشگاه آزادی برای هر مسابقه 270 میلیون تومان از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درخواست کرده، گفت: هر چند سازمان لیگ به این باشگاهها کمک میکند ولی استادیوم آزادی زیرمجموعه سازمان توسعه و تجهیز است و وزارت ورزش تلاش خواهد کرد تا در این بین دو باشگاه را متقاعد کند تا با ورزشگاه آزادی به عدد مطلوب برسند. البته در این بین وزیر ورزش ورود خواهد کرد و تدبیر لازم را انجام خواهد داد. فکر میکنم این دو باشگاه توان پرداخت چنین پولی را ندارند و باید تدبیر درستی صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه اول خرداد ماه سال 94 روز پایانی لیگ برتر خواهد بود،گفت:قرار است فینال جام حذفی یک هفته بعد از لیگ برتر برگزار شود و ما جلسات متعددی را با آقایان وینگادا و دوستی هماهنگ کردیم و برنامهها با آنها هماهنگ شده است.بهروان در خصوص اینکه آئیننامههای جدید چقدر با گذشته تفاوت پیدا کرده،گفت: در آئیننامهها بازنگری شده و فکر میکنم 90 درصد با آئیننامه فعلی فیفا مطابقت دارد. وی همچنین در خصوص اینکه ورزشگاه آزادی برای هر مسابقه 270 میلیون تومان از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درخواست کرده، گفت: هر چند سازمان لیگ به این باشگاهها کمک میکند ولی استادیوم آزادی زیرمجموعه سازمان توسعه و تجهیز است و وزارت ورزش تلاش خواهد کرد تا در این بین دو باشگاه را متقاعد کند تا با ورزشگاه آزادی به عدد مطلوب برسند. البته در این بین وزیر ورزش ورود خواهد کرد و تدبیر لازم را انجام خواهد داد. فکر میکنم این دو باشگاه توان پرداخت چنین پولی را ندارند و باید تدبیر درستی صورت گیرد.