رئیس پلیس راهور ناجا:
معاینه فنی و گواهینامههای منقضی شده تا پایان ماه رمضان معتبر هستند
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی و رانندگان با گواهینامههای منقضی شده تا پایان ماه مبارک رمضان جریمه نخواهند شد.
به گزارش پلیس راهور، سردار سیدکمال هادیانفر اظهار داشت: با هماهنگیهای صورت گرفته با وزارت کشور، خودروهای فاقد معاینه فنی تا پایان ماه مبارک رمضان جریمه نخواهند شد و گواهینامههای رانندگی منقضی نیز اعتبار خواهند داشت.
وی افزود: هموطنان به مرور نسبت به مراجعه به مراکز معاینه فنی و دفاتر پلیس+10 برای دریافت معاینه فنی و تمدید گواهینامههای رانندگی منقضی اقدام کنند.