کد خبر: ۱۸۶۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

استفاده نیروهای ژنرال حفتر از سلاح‌های ممنوعه در حمله به طرابلس

در حالی که جنگ در لیبی بی‌توجه به توافق آتش بس شدت گرفته، وزیر کشور دولت وفاق ملی طی اظهاراتی گفته، نیروهای تحت امر حفتر با گاز اعصاب به جنوب طرابلس حمله می‌کنند!


«فتحی پاشاغا»، وزیر کشور دولت وفاق ملی لیبی به نخست‌وزیری «فائز السراج»، اعلام کرده که نیروهای تحت امر ژنرال «خلیفه حفتر» در حمله به جنوب طرابلس، پایتخت این کشور، از گاز اعصاب استفاده می‌کنند. او افزوده، حفتر هنوز طرابلس را بمباران و زندگی روزمره اهالی طرابلس را با مشکل مواجه می‌کند.
«لیبیا اخبار»، سایت خبری لیبی طی گزارش در همین رابطه اعلام کرده، پاشاغا در این کنفرانس خبری گفته: «ما در طرابلس ۳۵۰ هزار آواره داریم که به دلیل جنگ قادر به بازگشت به خانه‌های خود نیستند، همه تلاش خود را برای کمک به آنها انجام می‌دهیم».