عصبانیت چندباره شبکه مزدبگیر دربار آلسعود از تیترهای کیهان(اخبار ادبی و هنری)
شبکه معاند ایران اینترنشنال که به مزدوری برای دربار رژیم آلسعود معروف است، در برنامه خبری تحلیلی سه شنبه 26 فروردین، درخصوص تیتر اول روزنامه کیهان با عنوان «غرب زدهها حتی زیر تابوت آمریکا، دست از التماس برنمیدارند» به شدت عصبانی شد و عکسالعمل نشان داد.
این برنامه به گزارشی که در رابطه با ناکارآمدی آمریکا و اروپا در مدیریت اقتصاد در شرایط بحران شیوع ویروس کرونا در آمریکا و اروپا در صفحه اول روزنامه کیهان به چاپ رسیده بود، پرداخت و با بیان اینکه «روزنامه کیهان وابسته به نظام و رهبری است و بهدنبال فرافکنی و ایجاد تنش در بین روشنفکران و فعالان سیاسی خارج از کشور است» به نکوهش گردانندگان و نویسندگان این روزنامه پرداخت. شبکه ایراناینترنشنال همچنین با برخی از فعالان سیاسی و روزنامهنگاران فراری و وابسته به احزاب سیاسی ضدانقلاب خارج نشین به بحث و بررسی این مطلب روزنامه کیهان پرداخت و فضای این بحث را علیه روزنامه کیهان و مدیرمسئول آن برد!