کد خبر: ۱۸۵۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
در نامه وزیر بهداشت به رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین مطرح شد

آغاز گام دوم بسیج ملی مبارزه با کرونا/تاریخ، فداکاری‌های مخلصانه بسیجیان در مبارزه با کرونا را فراموش نخواهد کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رئیس‌سازمان بسیج، ضمن قدردانی از تلاش‌های حیرت‌انگیز بسیجیان در بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا، شروع گام دوم بسیج ملی در کشور را اعلام کرد.




به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در نامه سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین آمده است: ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و قدردانی از ابراز محبت آن برادر دلسوز بسیجی نسبت به اینجانب و همکارانم در نظام سلامت به استحضار می‌رسانم تاریخ این سرزمین فداکاری‌های مخلصانه عزیزان بسیجی را در کلیه عرصه‌های خدمت به‌خصوص تلاش‌های حیرت‌انگیز بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا را که با هم توانستیم بیش از 70 میلیون از مردم کشورمان را غربالگری کنیم، از یاد نخواهد برد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: گام دوم بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا که در کنار هم موارد شناسائی شده قبلی را پیگیری می‌کنیم، افراد مرتبط با آنان را که علامت ندارند تحت آزمایش قرار می‌دهیم و نظارت بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند را پایش می‌نمائیم، همچون گام اول دستاورد بی‌بدیل دیگری برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و جهانی به ثبت خواهد رساند و بی‌شک موجب خرسندی مردم شریف، مقام معظم رهبری، مسئولین دلسوز و حضرت ولی عصر(عج) خواهد شد. توفیق، عزت و سربلندی حضرت‌عالی و همه بسیجیان عزیز را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.