kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* رئیس‌جمهور گفتند پای همه خواسته‌های مردم ایستاده‌ام. عرض بنده این است که ملاک خواسته‌های مردم باید دین و آموزه‌های آن باشد. به کار گماردن کسی که در فتنه نقش داشته، دروغ می‌گوید، بر خلاف مشی امام و رهبری عمل می‌کند، به دنبال فتنه‌ای جدید است و به فساد مبادرت می‌ورزد از خواسته‌های مردم نیست بلکه مردم علیه آن نیز بارها موضع گرفته‌اند.
احمدزاده
* فتنه‌گرانی که باید محاکمه شده و به سزای اعمال خود می‌رسیدند در این دولت مسئولیت گرفته و طلبکار شده‌اند این مظلومیت نظام را با چه کسی باید درد دل کرد؟ این معادله‌های چند مجهولی در این دولت چگونه قابل حل است؟
5619---0919
* در برابر فشارها و جوسازی غربی‌ها تیم هسته‌ای کشورمان باید بدون انفعال و بر اساس قانون ان‌پی‌تی از حقوق هسته‌ای کشورمان تا آخر دفاع بکند و ذره‌ای عقب‌نشینی نداشته باشد.
علی‌نژاد
* جنایت سگ ‌هار دست‌پرورده آمریکای جهانخوار و انگلیس خبیث علیه مردم روزه‌دار غزه باعث ننگ بشریت قرن 21 می‌باشد. ان‌شاءا... خداوند انتقام خون زن و بچه و پیر و جوان را به دست همین مظلومین مقاوم خواهد گرفت. اما روی سخن با یک میلیارد انسانهای پیرو حضرت محمد(ص) است: مگر این آموزه‌های اسلام عزیز را نشنیده‌اند که؛ اگر مسلمانی صدای مظلومی را بشنود و در حد توان کمک نکند مسلمان نیست!
گل‌محمد نورانی از مهدیشهر
* ببینید که چطور ابلیس صهیون افکار جهانیان را مشغول و منحرف کرد که صدای بمب باخت برزیل در همه جهان شنیده شد و در صدر خبرها آمد و چه اشک‌ها برای آن ریخته شد اما صدای بمب‌های واقعی که همزمان و در همان شب زنان و کودکان بی‌پناه غزه را تکه تکه می‌کرد لابلای این هیاهوی جهنمی گم شد.
0713---0913
* آقای هاشمی با بیان این جمله که عربستان در معرض تروریسم است اعلام کرده اگر لازم باشد با مسئولین این کشور عربی همکاری می‌کنیم. عرض بنده این است که ایشان با این همه ادعای سیاسی بودن چگونه دست داشتن حاکمان این کشور را در تروریسم و کشتار مردم مسلمان و مظلوم منطقه نمی‌بیند؟
2731---0913
* اظهارات دکتر روحانی در محضر رهبر معظم انقلاب و در جمع کارگزاران نظام در خصوص مسائل هسته‌ای و نگاه به فرهنگ جامعه منطقی و به واقعیت نزدیک بود ولی در مورد مسائل کلان اقتصادی و مهار تورم جای تامل داشت. هرچند افق دور دیدگاه‌ها زیبا و مطلوب است ولی عملکرد برخی از اعضای دولت ایشان با آنچه که مطرح کردند مغایر است. البته تایید مقام معظم رهبری بر دولت حجتی است برای همه که همگام با دولت کوله‌بار عزت و مصلحت و اقتدار نظام را به سرمنزل مقصد برسانند و نقد منصفانه  دولت از اقدامات موثر در این راه خواهد بود.
طالعی
* وزیر علوم با وجود قولی که زمان اخذ رای اعتماد به نمایندگان مجلس داده بود عمل نکرد و راه خودش یعنی میدان دادن به فتنه‌گران را دنبال کرد حال چگونه می‌خواهد در طول یک ماه همه آنچه را که خراب کرده اصلاح نماید؟
0348---0919
* چرا پارکینگ مصلای امام‌خمینی(ره) ظرفیت لازم را برای پارک خودروها ندارد؟ هنوز اذان نشده ظرفیت پارکینگ تکمیل می‌شود و بقیه نمازگزاران جمعه برای یافتن پارکینگ در خیابان‌های اطراف سرگردان می‌شوند.
محمد مبینی
* به نظر می‌رسد عرضه محصولات فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف در نمایشگاه قرآن تاثیرگذاری‌اش بیشتر از وجود غرفه مختص حجاب و عفاف باشد اما به شرط آنکه عرضه و فروش این محصولات منحصر به زمان و مکان نمایشگاه نباشد و در تمام طول سال این محصولات در تمام کتابفروشی‌ها عرضه شود.
سلیمان بلغار
* چرا عده‌ای از مسئولان با کارهای خود به مردم توهین می‌کنند؟ چرا شورای رقابت ابتدا قیمت خودروی پراید را از 19 میلیون به 16 میلیون و 100 هزار تومان کاهش داد ولی بعد از مدتی بالا و پایین کردن قیمتها قیمت پراید به 21 میلیون تومان رسید؟ چرا این قدر به مردم فشار می‌آورند و به عقل و شعور مردم توهین می‌کنند.
5682---0912
* در مناظره‌ای که با موضوع خودروسازی در پنجشنبه شب گذشته از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد رئیس انجمن قطعه‌سازان کشور اظهار داشت نگران توان خرید نداشتن مردم نباید بود چرا که افراد دلال این بازار را اشباع می‌کنند. وقتی طرز تفکر خودروسازان این گونه باشد انتظار بی‌جایی است که توقع رعایت حال مردم را از آنان داشته باشیم.
محمدی
* روستای ما فاقد جاده ارتباطی و آسفالته است شاید کمتر جایی در کشور وضع ما را داشته باشد. قریب به 20 سال است که پی‌گیری می‌کنیم بیش از 50 برگ تصاویرنامه‌های پیگیری شده داریم ولی توجهی به روستای ما نشده است. از مسئولین بندرعباس و دولت محترم درخواست می‌شود برای حل مشکل یاد شده مساعدتی بکنند.
احمد دیودار- بندر عباس- روستای «بوندر بالاخورگو»
* بر روی برخی سی‌دی‌های کارتون تصاویر نیمه عریان زنان چاپ شده این کار قبلاً ممنوع بود ولی اکنون در سوپرمارکت‌ها این سی‌دی‌ها در اختیار بچه‌های ما قرار می‌گیرد. چرا هیچ نظارتی بر عرضه و فروش این محصولات فرهنگی نیست؟
8640---0912
* ساکنان پاکدشت با قطع و وصل شدن مداوم آب در اکثر روزهای هفته رو به رو هستند این امر مشکلات زیادی را در فصل تابستان برای ما ساکنان این منطقه به وجود آورده است لطفاً پیگیری کنید.
عرفانی
* خیابان 22 بهمن سده آبادان لاین 15 و کوچه‌های اطراف به سمت ایستگاه صمد فاقد هرگونه روشنایی است از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم. به علت تاریکی زباله‌ها درست جمع‌آوری نمی‌شود و مردم برای تردد، با مشکل مواجه می‌شوند.
4376---0937
* حرکت موتورسیکلت‌ها در بزرگراههای اصفهان با سرعت بالا و از لابلای اتومبیل‌ها بسیار زیاد و خطرآفرین شده است و متأسفانه با وجود ممنوعیت کسی جلوی آنها را نمی‌گیرد.
محمود بلیغیان
* دوربرگردانهایی که در ورودی یا خروجی‌های شهر گرگان و در تمامی شهرهای استان گلستان ساخته شده اکثراً فاقد استاندارد لازم است که باعث تصادف و خسارت به جان و مال انسانهای بی‌گناه می‌شود. آیا انسانهای وظیفه‌شناس و دلسوزی در شهرداری‌ها و بازرسی‌ها و ادارات پیدا می‌شوند که به این مشکلات رسیدگی نمایند؟
ابراهیم مهربانی- گنبد کاووس
بقیه در صفحه 6