kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۵۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸

پرستاران آمریکایی کیسه زباله می‌پوشند، ترامپ لاف کمک می‌زند(خبر ویژه)

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً مدعی شده است آمریکا حاضر است به ایران علیه کرونا کمک کند اما شرط آن درخواست از سوی ایران و مذاکره است!

ترامپ گفته است: من ایران را به یاد دارم. خیلی سال پیش، دوستان من همیشه آنجا بودند. در حوزه املاک فعالیت می‌کردند... خیلی موفق بودند، اما یک روز همه چیز تمام شد. ما باید با آنها مذاکره کنیم. من فکر می‌کنم می‌توانیم خیلی سریع با ایران بر سر یک توافق کار کنیم. تنها کاری که آنها باید بکنند این است که تماس بگیرند.
وی تاکید کرد: ما خواستار دشمنی نیستیم، اما آنها با ما دشمنی می‌کنند و از این بابت پشیمان خواهند شد، طوری که قبلا هرگز نشده‌اند. تنها کاری که باید بکنند این است که تماس بگیرند، یا از کسی بخواهند که تماس بگیرد.
لاف ترامپ درخصوص کمک به ایران در مقابله با کرونا در حالی است که وضعیت این کشور در این خصوص بحرانی و اسفبار است. کادر درمانی آمریکا در ایالت‌های مختلف با کمبود وسایل و تجهیزات ایمنی مواجه هستند و برخی مجبور به استفاده از کسیه زباله به جای لباس محافظ شده‌اند! معترضین به این وضعیت خطرناک نیز اخراج می‌شوند. برخی از مردم آمریکا هم که به دولت خود در زمینه مدیریت بحران کرونا اعتمادی ندارند، ترجیح داده‌اند با خرید سلاح و مهمات خود را برای آینده مبهم و خطرناک پیش رو آماده کنند.