کد خبر: ۱۸۴۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

ارائه گزارش عملکرد یک ساله شهرداری تهران به رئیس قوه قضائیه

در ادامه ملاقات‌های دوره‌ای شهردار تهران با رئیس قوه قضائیه، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و پیروز حناچی درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده‌های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش فارس، در این نشست گزارش عملکرد یک‌ساله شهرداری تهران در حوزه حقوقی، قضایی و همچنین پیگیری حقوق عامه به رئیس قوه قضائیه ارائه و اولویت‌های شهرداری تهران در  موضوعات حقوقی از جمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، پرونده‌های مهم شهرداری تهران در مراجع قضایی و نیز درخواست‌های شهرداری تهران درخصوص اعمال مقررات ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه این جلسه، شهردار تهران ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی گفت: بدون حمایت‌های قضایی امکان خدمت‌رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت.
در این جلسه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی از تلاش‌ها و پیگیری‌های شهرداری تهران برای حل و فصل مسائل حقوقی، قدردانی و بر لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان شهرداری پایتخت و قوه قضائیه جهت احقاق حقوق عامه در مسائل شهری تاکید و از تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در زمینه مسائل حقوقی در شهرداری تهران تشکر کرد.