kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

اخبار کوتاه از فوتبال


پیشنهادهای انگلیسی برای پولادی و حاج‌صفی
مهراد پولادی و احسان حاج صفی مورد توجه چند تیم لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند. روزنامه‌ انگلیسی «دیلی استار» در گزارشی اختصاصی به علاقه چند باشگاه لیگ برتری به جذب پولادی اشاره کرده و نوشته است: ساوتهمپتون و سوانسی عملکرد مدافع 27 ساله ایران را در جام جهانی زیر نظر داشته‌اند و به احتمال فراوان در تابستان سال جاری برای جذب این بازیکن اقدام خواهند کرد. این گزارش همچنین نوشته است احسان حاج صفی‌، دیگر بازیکن ایران در جام جهانی که نمایش خوبی در بازی‌های گروه F داشت مورد علاقه باشگاه هال سیتی قرار گرفته است.

اظهار نظر رحمانی پس از تمدید قرارداد

بختیار رحمانی کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان پس از تمدید قرارداد خود با این تیم گفت: نمی‌توانستم فولاد را تنها بگذارم. لازم به یادآوری است که رحمانی دیروز قرارداد خود را با فولاد یک فصل دیگر تمدید کرد.

حیدری: کسی نمی‌تواند برای استقلال شرط بگذارد

حیدری مدافع هافبک استقلال پس از تمدید قراردادش با رد شایعات مبنی بر شرط گذاشتنش برای آبی‌های پایتخت می‌گوید علاقه‌مند است که نکونام در استقلال باشد اما برای باشگاهش هیچگاه شرطی نخواهد گذاشت چراکه این مسائل در اختیار سرمربی تیم است.

اما و اگرهای راه آهن از زبان استیلی

حمید استیلی در خصوص آخرین شرایط راه آهن گفت:هفته گذشته دیداری با نماینده دادستانی استان تهران داشتم تا وضعیت مالکیت این باشگاه و انتقال امتیاز آن مشخص شود. قرار بود تکلیف ما تا روز پنجشنبه اعلام شود اما روز پنجشنبه به ما اطلاع دادند که شنبه تکلیف ما را روشن خواهند کرد اما این اتفاق نیفتاد و روز یکشنبه هم وعده روزهای آینده را می‌دهند. استیلی خاطرنشان کرد: اگر قرار بر این باشد که امتیاز این باشگاه واگذار نشود ما تمام هزینه‌هایی را که تا امروز صرف این تیم کرده ایم پس خواهیم گرفت. در این مدت بخشی از حق و حقوق بازیکنان فصل پیش، مربیان و پرسنل تیم را پرداخت کرده ایم و بخشی از قراردادهای فصل آینده را نیز داده ایم. علاوه بر آن هزینه‌هایی هم برای تمرینات و برپایی اردو شده است که همه این‌ها را پس خواهیم گرفت.