kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲

خواندنی از ورزش


* تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران، در اولین حضور خود در مسابقات جهانی به مقام هشتم رسید. در آخرین دیدار در مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان، ملی‌پوشان ایران مقابل انگلیس به میدان رفتند و در پایان با نتیجه 77 بر 65 این مسابقه را واگذار کردند تا پرونده حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی با کسب عنوان هشتم بسته شود.
* با وجود اعلام انصراف چهار باشگاه باریج اسانس، کاله و شفق اردکان از تیمداری در لیگ برتر والیبال، رئیس سازمان لیگ گفت: هنوز هیچ تیمی ‌رسما کناره‌گیری نکرده است.
* رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو از اعلام آمادگی 153 تیم برای حضور در لیگ‌های مختلف این فدراسیون در بخش مبارزه و پومسه خبر داد.
* سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با قراردادی یک‌ساله به باشگاه شهرداری ارومیه پیوست. همچنین عبدالرضا علیزاده، لیبروی ملی‌پوش والیبال ایران نیز با تیم شهرداری ارومیه به توافق یک‌ساله رسیده است.گفته می‌شود شهرام محمودی و محمد موسوی نیز توافق ضمنی با باشگاه شهرداری ارومیه داشته‌اند.
* فدراسیون سه‌گانه ازتمام باشگاه‌هاي كشور كه در مسابقات سال 93 شركت دارند دعوت کرد تا در جلسه‌اي که روز سه‌شنبه (فردا) ساعت 11 صبح در مكان فدراسيون سه‌گانه برگزار می‌شود حضور پیدا کنند تا در خصوص نحوه برگزاري مسابقات ليگ تصمیم‌گیری شود.
* تیم ملی استرالیا ، قهرمان سید دو لیگ جهانی والیبال شد و به عنوان ششمین تیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.