وضعیت مبهم وزنهبرداران ایران برای اعزام به رقابتهای گزینشی المپیک
دو وزنهبردار ایرانی در حالی از سوی مسئولان برگزاری مسابقات گزینشی المپیک به کلمبیا دعوت شدهاند که اعزام آنها همچنان درهالهای از ابهام است.
با توجه به صدور دعوت نامه برای علیهاشمی و کیانوش رستمی دو وزنهبردار کشورمان برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ در کشور کلمبیا، قرار بود این نفرات راهی کلمبیا شوند، اما محدودیتهای سفر به این کشور با توجه به تغییر در مسیر پرواز و بحث شیوع ویروس کرونا مشکلات فراوانی را در روند اعزام ملیپوشان بوجود آورده است.
طبق اعلام محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنهبرداری تمامی مراحل روادید و اعزام وزنهبرداران کشورمان به مسابقات کلمبیا انجام شده اما بلیتی برای اعزام وجود ندارد تا آنها راهی کلمبیا شوند!
نکته قابل توجه در سفر وزنهبرداران کشورمان به کلمبیا، تهیه بلیت برای اعزام از طریق قطر، امارات یا ترکیه است که تمامی این کشورها با بحث ویروس کرونا و محدودیتهای سفر مواجه هستند. حال با توجه به این مشکلات، تنها ۴ روز به مسابقات گزینشی المپیک در کشور کلمبیا باقیمانده و وزنهبرداران کشورمان فرصت زیادی برای سفر به این کشور ندارند.