کد خبر: ۱۸۴۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

قرارگاه 32 هزار نفری مبارزه با کرونا در آذربایجان شرقی فعال شد

قرارگاه بسیج ملی مبارزه با کرونا در آذربایجان شرقی با 32 هزار نفر فعالیت خود را آغاز کرد. سرتیپ زین‌العابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا گفت: 32 هزار نفر در طرح مورد نظر فعالیت دارند.

 
  تبریز- خبرنگار کیهان:

وی افزود: 8 هزار نفر بعد از آموزش، در مراکز سلامت مستقر می‌شوند و به طور تلفنی کلیه مردم مناطق تحت پوشش مراکز را غربالگری خواهند کرد.
به گفته خرم سپاه 4290 معبر و اماکن را ضد عفونی کرده و 16 هزار بسته بهداشتی توزیع کرده است. وی از فعال بودن 18 کارگاه تولید ماسک و آماده به خدمت بودن 3 هزار نفر در گروه‌های جهادی برای ارایه خدمات و کمک‌رسانی خبر داد. این گزارش حاکیست: سپاه عاشورا با گردان‌های جنگ نوین و با استفاده از خودروهای ویژه ضد عفونی کننده، معابر را ضد عفونی می‌کند.