kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۳۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
رئیس ‌پلیس راهور:

اعتبار معاینه فنی و گواهینامه‌های منقضی تا 15 اردیبهشت تمدید شد

رئیس‌ پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان خودروهایی که معاینه فنی‌شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه‌شان منقضی شده نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت 99 ندارند.




به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، سردار سید کمال هادیان‌فر در حاشیه بازدید از مرکز شماره‌گذاری میثم اظهار داشت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا و عدم ازدحام در مراکز پلیس راهور، رانندگان خودرو‌هایی که معاینه فنی‌شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آنها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند و می‌توانند تردد کرده و جریمه هم نخواهند شد.
هادیان‌فر درخصوص آموزشگاه‌های رانندگی هم افزود: درخصوص آموزشگاه‌های رانندگی که ثبت‌نام در آنجا وجود دارد کلاس‌های آموزش را تعطیل کردیم و ابلاغ شده که آزمون آئین‌نامه در هیچ‌جا برگزار نشود و فقط آزمون عملی را اجرا خواهیم کرد.
وی ادامه داد: رانندگان برای ترخیص خودرو خود به ستادهای ترخیص مراجعه نکنند، چون از هفته آینده می‌توانند به دفاتر پلیس+10 مراجعه و نسبت به انجام این کار اقدام کنند.
رئیس ‌پلیس راهور با‌ اشاره به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری گفت: این موضوع در گرو تصمیم‌گیری ستاد ملی مبارزه با کرونای هر استان است و اگر مراکز تعویض پلاک هر استانی تعطیل شد، مردم به مراکز استان‌های مجاور مراجعه نکنند.