وزیر بهداشت:
قرنطینه دانشجویان بازگشته از «ووهان» با تأیید سلامت آنها پایان یافت
وزیر بهداشت گفت: تمام آزمایشهایی که در طول دوران مراقبت از دانشجویان قرنطینه شده انجام داده بودیم، منفی بود.
به گزارش فارس، سعید نمکی در نشستی که در محل قرنطینه دانشجویان بازگشته از «ووهان» چین برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه وزارت بهداشت در کنار سایر بخشها از جمله وزارت امور خارجه توانست با مراقبتهای بهداشتی بسیار خوب، از این دانشجویان پذیرایی کند و نیروهای بهداشتی، درمانی و اورژانس در این حرکت، ایثارگرانه و جهادی کار کردند که از تلاش همه آنها تقدیر میکنم.
نمکی افزود: تمام آزمایشهایی که در طول دوران مراقبت از این دانشجویان انجام داده بودیم، منفی و نشان از عدم آلودگی آنها به ویروس کرونای جدید بود و با گواهی سلامت که امروز به آنها اهدا میکنیم، به کانون خانوادههای خود بر میگردند و از این لحظه نیازی به قرنطینه
ندارند.