۳ نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بازداشت شدند
دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: سه نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بازداشت شدند.
اراک- خبرنگار کیهان:
«عباس قاسمی» افزود: این افراد به دلیل دریافت رشوه از برخی پیمانکاران ذیربط شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه داد: کارکنان بازداشت شده اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.
وی بیان کرد: مبارزه قاطعانه با فساد اقتصادی در بدنه اجرایی استان یکی از اولویتهای اصلی دستگاه قضا است و در این خصوص هیچ محدودیتی قایل نمیشود.