کد خبر: ۱۸۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
وزیر آموزش و پرورش:

تعطیلی اخیر مدارس با افزایش روزانه یک ساعت یا استفاده از پنجشنبه‌ها جبران می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه جبرانی کلاس‌های تعطیل شده مدارس به همه مدارس ابلاغ شده است.


 

به گزارش ایسنا، حاجی‌میرزایی در حاشیه جلسه دیروز هیئت دولت درباره جبران تعطیلی مدارس به‌دلیل آلودگی هوا و سرما و برف اظهار داشت: ما آیین نامه‌ای در این زمینه در مدارس داریم که اختیاراتی را به شورای هر مدرسه داده است. این شورا متشکل از مدیر و نماینده دبیران و اولیا است.
وی افزود: به استناد این آیین‌نامه اجرایی، به همه مدارس ابلاغ کرده‌ایم که برای جبران تعطیلی مدارس، یک ساعت به طول ساعات روز اضافه یا از پنج‌شنبه‌ها استفاده شود این اختیار به همه مدارس داده شده است و معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه و مدیران استانی بر اجرای آن نظارت خوهند داشت.