kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۹۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* زمان آن رسیده که طومار یانکی‌های متجاوز در منطقه برای همیشه پیچیده شود. روزی هم خواهد رسید که عوامل مزدور آمریکا در داخل کشور به زباله‌دان تاریخ ریخته خواهند شد. خون شهدا تأثیر خود را گذاشته و خواهد گذاشت.
4360---0914
* امروز حفظ تمامیت ارضی کشور به این است که از آمریکا انتقام سخت گرفته شود و پاسخ ما به جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی پاسخ پشیمان کننده باشد.
6273---0912
* مراسم باشکوه و بی‌نظیر تشییع جنازه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز توسط خوزستانی‌های عزیز هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. خداوند به همه آنان عزت بدهد.
8857---0992
* ماجرای به شهادت رساندن سردار سلیمانی و تعدادی از نیروهای بسیج مردمی عراق یعنی حشدالشعبی توسط آمریکای جنایتکار ما را به یاد ماجرای فرعون می‌اندازد که برای جلوگیری از تولد یافتن حضرت موسی(ع) هر چه توانست جنایت کرد ولی خداوند موسی را در کاخ فرعون بزرگ کرد و علیه او شوراند. امروز هم خداوند جبهه مقاومت را با کارهای خود دشمنان جلو می‌برد و در آینده‌ای نه چندان دور پیروزی جریان حق بر باطل کامل خواهد شد.
احمدزاده
* این روزها همه مردم بغضی در گلو دارند، به این بغض و اشک‌ها قسم ای آمریکا و ای مزدوران داخلی آمریکا همچون داعش از صحنه روزگار حذف خواهید شد.
2434---0919
* خطاب به همه شهدای راه انقلاب اسلامی بویژه سردار قلب‌ها فرمانده رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی عرض می‌کنیم شهادت هنر مردان خدا است. اطمینان می‌دهیم پرچم تو همواره بر دوش آزادگان جهان و پیروان راه شهدا برافراشته خواهد بود.
8886---0930
* اگر بعد از به شهادت رساندن سردار سلیمانی جواب سخت به آمریکایی‌ها داده نشود جسارت دشمن بیشتر خواهد شد.
3107---0902
* با این جنایتی که آمریکایی‌ها با به شهادت‌رساندن سردار قاسم سلیمانی مرتکب شدند وقت آن رسیده که دنباله‌های آمریکا در داخل به سزای خیانت‌های خود برسند.
2913---0912
* جماعت اندکی در داخل کشور هستند که از انتقام خون شهید سلیمانی وحشت زده و نگرانند. اینها همان کسانی‌اند که از شعارهای روی موشک‌ها انتقاد می‌کردند و نسخه سازش را برای کشور تدارک دیده بودند و از قضا همان‌ها این گستاخی را در آمریکا ایجاد کردند.
6714---0912
* اقدام تروریستی آمریکا و جیره‌خوارانش از جنس همان کینه‌ای بود که عاشورا را برپا کرد پس دشمنان باید منتظر قیام‌های خون‌خواهانه همانند قیام‌های بعد از واقعه عاشورا باشند.
4424---0914
* برخی از مدعیان اصلاحات در گرفتن انتقام خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ترس به دل دارند ولی عزیزان سپاه باید سریع و قاطع جواب دندان‌شکن بدهند و الا یانکی‌ها گستاخ‌تر می‌شوند.
6273---0912
* خجالت کشیدم وقتی از رسانه ملی در شبکه ورزش مسابقات بسکتبال NBA رژیم تروریست آمریکا پخش می‌شد درست همان زمانی که مردم ایران اسلامی از به شهادت رسیدن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای تروریست به عزا نشسته‌اند. چرا برنامه‌های ساخت آمریکای تروریست باید از صدا و سیمای مرکز جبهه مقاومت اسلامی پخش شود؟
شمراد
* در محمدشهر کرج دو غرفه از شهرداری به نام خودم و فرزندم اجاره کرده‌ام. کارت خوان‌های هر دو غرفه به شماره حساب بنده وصل است. به  قطع شدن یارانه معیشتی خود اعتراض کردم می‌گویند شما در هر ماه 8 میلیون گردش مالی دارید. درآمدم از این دو غرفه بعد از کسر پول اجاره و انواع عوارض و مالیات به دو میلیون تومان نمی‌رسد.
قلی زاده
پاسخ شهرداری منطقه 20 تهران
در پاسخ به پیام مردمی آن رسانه مورخ 1398/10/8 در خصوص «زمین خالی روبروی شهرک فرهنگیان در انتهای بلوار شهید رجایی برای شهروندان ایجاد مشکل و آلودگی کرده است» به اطلاع شهروند محترم می‌رساند: زمین خالی انتهای بلوار شهید رجایی نرسیده به سه راه ترانسفو روبروی شهرک فرهنگیان متعلق به شهرداری نبوده و دارای مالکیت شخصی است. شایان ذکر است در فاصله 100 متری از این مکان بوستان‌های فرهنگیان- معلم و بانوان جهت استفاده شهروندان محترم احداث و تجهیز شده است.
 پاسخ بانک ملی ایران
در پاسخ به پیام مردمی مندرج در آن روزنامه مورخ 1398/10/2 با موضوع «عدم همکاری بانک ملی نسیم‌شهر در زمینه پرداخت وام ازدواج» به اطلاع می‌رساند:  «با توجه به اتفاقات و اغتشاشات آبان ماه و آسیب‌های سنگین در منطقه غرب تهران خصوصا رباط‌کریم، سه شعبه در منطقه نسیم‌شهر از جمله وحدت نسیم‌شهر، نسیم‌شهر و بعثت نسیم‌شهر دچار آسیب‌دیدگی و تخریب شده و همین امر باعث اختلال در روند خدمات‌رسانی همیشگی به مشتریان گردید.
علی ایحال با تلاش و پیگیری شبانه‌روزی و بی‌وقفه همه همکاران در واحدهای مختلف ستادی و صف برای خدمت‌رسانی به مردم شریف این منطقه، در حال حاضر شعب وحدت و بعثت ‌نسیم‌شهر مجدد آغاز به کار کرده و شعبه نسیم‌شهر نیز در حال برگشت به حالت اولیه می‌باشد.
لذا با توجه به اهمیت رضایت مشتریان از بانک ملی ایران و اصل مشتری‌مداری در این بانک خواهشمند است در صورتی که مشخصاتی از مشتری گله‌‌مند موجود می‌باشد اطلاعات در اختیار روابط عمومی بانک ملی ایران قرار گیرد تا ضمن تماس و دلجویی از مشتری، جهت انجام درخواست ایشان به قید فوریت در نزدیک‌ترین شعبه منطقه اقدام لازم صورت پذیرد.»
 پاسخ سازمان امور مالیاتی کشور
در پاسخ به پیام مردمی مندرج در روزنامه مورخ 1398/09/16 به آگاهی می‌رساند: به طور کلی مطالبه مالیات به موجب اصل 51 قانون اساسی صورت می‌گیرد و اعمال هرگونه معافیت نیز به موجب قانون خواهد بود و سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان یک سازمان تخصصی صرفاً در چارچوب قانون و مقررات انجام وظیفه می‌نماید. در حال حاضر نیز موضوع اصلاح و کاهش معافیت‌های مالیاتی غیرضرور جهت تقدیم به مجلس محترم شورای اسلامی در دستور کار قرار دارد. ضمن اینکه کلیه حقوق‌بگیران تا سقف ماهیانه دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان برای سال 1398 از پرداخت مالیات معاف می‌باشند.
 پاسخ شهرداری تهران
در پاسخ به پرسش یکی از شهروندان تهرانی در ستون پیام‌های مردمی آن روزنامه در روز یکشنبه مورخ 98/10/08 بدین‌وسیله به آگاهی می‌رساند: مشکل قطع بودن قسمت جستجوی متوفی در پایگاه اینترنتی سازمان بهشت‌زهرا(س) که از ابتدای آذرماه 1398 ایجاد شده است مربوط به سرورهای اصلی می‌باشد. این مشکل بلافاصله به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام شده و در آن سازمان کمیته‌ای جهت تشخیص و رفع مشکل تشکیل شده و موضوع در دست بررسی می‌باشد که تا حصول نتیجه و اعلام از طرف سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، موضوع خارج از حیطه اختیارات این سازمان می‌باشد. شایان ذکر است مشکل فوق پس از قطعی اینترنت در آبان ماه سال جاری رخ داده است و با عنایت به حساسیت موضوع همچنان در دست پیگیری کارشناسان این واحد می‌باشد. قابل ذکر است قسمت جستجوی متوفی از پرتال داخلی قابل دسترسی می‌باشد و شهروندان محترم جهت دسترسی لازم است با شماره تلفن‌های سازمان بهشت‌زهرا(س) تماس و اطلاعات درخواستی خود را دریافت نمایند.