kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۸۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

دستگیری اعضای باند سارق بانک‌های شیراز در اغتشاشات اخیر

مقام‌های انتظامی استان فارس اعلام کردند: اعضای باند سارقان اموال بانک‌های شیراز در اغتشاشات آبان ماه ۹۸ و همچنین عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در فارس دستگیر شدند.

گزارش رسیده به نقل از فرمانده انتظامی مرودشت حاکی است: سه نفر سارق وسایل بانک‌های شیراز در اغتشاشات آبان‌ ماه ۹۸ شناسایی و دستگیر شدند و انواع اموال مسروقه نیز از آنها کشف شد. سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از انتقال چند دستگاه کولرگازی و دوربین مداربسته مسروقه به وسیله یک دستگاه پژو ۲۰۶ به مرودشت مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی ادامه داد: ماموران سریعا با عوامل گشت بسیج به محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان مرودشت اعزام شدند و خودرو حامل اموال مسروقه را مشاهده کردند که پس از دستور ایست، راننده بدون توجه از محل متواری شد و پس از طی مسافتی تعقیب و ‌گریز، پلیس موفق به متوقف کردن این خودرو شد. زراعتیان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد سه دستگاه کولرگازی و یک عدد دوربین مداربسته مسروقه متعلق به بانک‌های شیراز کشف شد.
 این مقام انتظامی با بیان اینکه سه سرنشین خودرو دستگیر شدند و در بازجویی اقرار کردند مقداری اموال مسروقه را نیز به یک گاراژ ضایعاتی فروخته‌اند، گفت: بلافاصله اکیپی از ماموران به محل اعزام و اموالی از قبیل یک دستگاه پول‌شمار، ۱۲ عدد پوسته سرور کامپیوتر، یک عدد مخزن کپسول آتش‌نشانی و تعدادی صندلی فلزی سوخته را کشف و مالک گاراژ را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: دزدان و خریدار اموال مسروقه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.