kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۸۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* کمیسیون‌های اقتصادی و بودجه مجلس باید با دقت و وسواس هر چه بیشتر نسبت به رفع اشکال از بودجه سال 99 اقدام بکنند. اگر به این بودجه اصلاحیه زده نشود زندگی ملت سخت‌تر خواهد شد.
8712---0912
* تحلیل آقای بلوری در یادداشت روز 98/10/3 کاملا صحیح است. ولی طرح مالزی ثروتمند و پیشرفته جذابیتی برای غرب‌باوران ندارد. آنها نگاهشان فقط به دست کدخداست! ثمره 6 سال تلاششان این را فریاد می‌زند! باید صبر کرد تا ان‌شاءالله با شکل‌گیری مجلس انقلابی و دولت انقلابی بتوانیم به این چیزها فکر کنیم و تدبیر بیندیشیم.
0049---0911
* برخی وزرا و نمایندگانی که به بهانه شفافیت مالی از FATF دفاع می‌کنند آیا خودشان وضع مالی شفافی دارند و دارایی خود را به دستگاه قضایی ارائه کرده‌اند که می‌خواهند با FATF  کشور را با مشکل روبه‌رو کنند؟!
8857---0992
* مردم باید انتخابات را به یک رفراندوم تبدیل کنند یعنی با رای خود تفکر غربگرای دولت را که جز گرانی و فشار به ملت نتیجه ‌دیگری نداشته برای همیشه به حاشیه ببرند. نجات این کشور فقط با مدیریت انقلابی و جهادی است.
3104---0912
* از سران قوا درخواست می‌شود با تشکیل مجتمع پیشگیری از جرایم و فرار مالیاتی به درآمدهای مالیاتی در کشور سروسامان دهند و رویه غلط گذشته و تکیه بر دریافت مالیات از قشر کارمند و کارگر به طور ماهانه و معاف‌ کردن سلبریتی‌ها، پزشکان و ... را پایان دهند.
0291---0918
* فتنه‌هایی که دشمنان بیرونی با نفوذی‌های داخلی برای مقابله با نظام اسلامی تدارک دیده و برنامه‌ریزی کرده‌اند اگر تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه و نایب امام زمان (عج) نبود بارها و بارها نظام ساقط شده بود. جان‌هایمان به فدای امام امت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
فتحی از کردستان
* رویترز علاوه بر جوسازی در مورد کشته‌شده‌های فتنه آبان‌ماه، بدون صحبت از بی‌تدبیری دولت در اعلام ناگهانی افزایش قیمت بنزین، به فضاسازی علیه رهبر معظم انقلاب روی آورده است. خداوند بر عزت و اقتدار و طول عمر عزیزتر از جانمان بیفزاید و او را تا ظهور حضرت حجت‌(عج) محافظت نماید که با تیزبینی و بیان حکیمانه فتنه‌ها را نقش بر آب می‌کنند و دشمنان را ناکام می‌گذارند و جریان نفاق را رسوا می‌کنند. دشمنان نیز ره به جایی نخواهند برد.
6406--- 0912 و 2842---0910
* بعد از 40 روز از ماجرای فتنه آبان‌ماه چرا چهره‌های خبیث جوجه شعبان بی‌مخ‌های اغتشاشگر شطرنجی نمایش داده می‌شوند؟!
0471---0910
* آقای رئیس‌جمهور به وزیر خارجه هند گفته‌اند آمریکا دیر یا زود، تحریم‌ها را کنار خواهد گذاشت. واقعیت است که اگر روحیه دولت ایشان همچنان منفعل و بی‌عمل باشد آمریکا به تحریم‌ها ادامه خواهد داد فقط با تلاش و مدیریت جهادی است که می‌توان آمریکا را از تحریم‌ها ناامید کرد.
نیک‌نام
* آقای جهانگیری گفتند دولت در تمام زمینه‌ها غوغا کرده است! به عرض مبارک می‌رساند دولت در بی‌تدبیری و افزایش قیمت ارز 3500 تومانی به کانال 19 هزار تومانی، خالی کردن خزانه از ارز و طلا، تعطیلی کارخانه‌ها، رکوردشکنی در نقدینگی،‌ خصوصی‌سازی و واگذاری‌ها به نورچشمی‌ها، امدادرسانی ضعیف در آب‌گرفتگی اهواز و سیستان، اعلام ناگهانی افزایش قیمت‌ بنزین و آب به آسیاب دشمن ریختن،‌ ساخت و ساز مسکن و... واقعا غوغا کرده است!
کیوانی- بم
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود با کسانی که از عنوان نماینده مجلس، یا مدیر دولتی و... سوءاستفاده کرده و با دشمنان نظام همراهی می‌کنند برخورد قهرآمیز نماید. چون همراهی با دشمنان نمی‌تواند وظیفه نمایندگی یا مدیریت در نظام جمهوری اسلامی تلقی شود.
وحیدی
* آقای رئیس جمهور! شیطان بزرگ برای ملتی که از آنها سیلی خورده است کاری نمی‌کند 6 سال دوندگی در میدان مذاکره برای هیچ کافی است. لطفا عمر کوتاه باقیمانده دولت تدبیر را دوباره صرف هیچ نکنید. نگاهتان به درون کشور باشد و تلاش کنید گره‌ای را باز کنید نه اینکه بر گره‌ها بیفزائید! وقت و هزینه و دوندگی را هدر ندهید.
9438----0912
* ساپورت با قیمت زیر 50 هزار تومان به وفور یافت می‌شود ولی چادر زیر قیمت 250 هزار تومان پیدا نمی‌شود! دست‌هایی در کار است تا دیانت و فرهنگ مردم را تغییر دهند. دستگاه‌های قضایی و امنیتی و... باید این دست‌ها را قطع نمایند.
8688----0938
* کشف و جلوگیری از ترانزیت 40تن هروئین  و مرفین به اروپا هزینه بسیاری برای کشور دارد و مهم‌تر از آن به خطر افتادن جان نیروهای حافظ امنیت و حتی شهادت چند تن از آنان را در پی داشته است این چه منطق عجیب و غریبی است؟ ما را تحریم می‌کنند، به فتنه‌گری و آشوب در کشورمان کمک می‌کنند بعد، ما برای حفظ جان جوانان آنان به قیمت جان جوانان‌مان مانع ترانزیت موادمخدر به کشورهای اروپایی می‌شویم!
7823---0911
* دولت آقای روحانی با کنار گذاشتن طرح مسکن و حذف کارت سوخت و سپس روی آوردن به این دو طرح ثابت کرد که مدت 6 سال از دولت قبل از خود عقب است. از این مهم‌تر خسارت سنگینی است که این دولت با عقب‌افتادگی خود به کشور وارد کرده و حاضر به عذرخواهی نیست.
7345---0912
* اگر تحریم اقتصادی همه مشکل کشور است پس دولت چگونه گندم وارد کرده است؟ چرا دولتمردان با مردم خودشان صادق نیستند؟
5258---0910
* برای پیشگیری از آب‌گرفتگی در شهرهایی مانند اهواز و خرمشهر که مسطح بوده و مستعد آب‌گرفتگی هستند باید با حفر کانال‌های عمیق فاضلاب را به بیرون شهر هدایت کرد. خلاصه مشکل این شهرها باید ریشه‌ای حل بشود.
8902----0914
* مدیرعامل مسکن مهر پردیس اخیرا طی بخشنامه‌ای به تمامی کسانی که در فاز 8 مسکن مهر پردیس برای دریافت سند (5 برگی)‌مراجعه می‌نمایند اعلام کرده که علاوه بر مبلغ واریزی اولیه و 40-50 میلیون وام مسکن باید 40 میلیون دیگر که 7 میلیون آن نقد و بقیه اقساطی است بپردازند تا 5 برگی را دریافت نمایند و الا از تحویل  مسکن خودداری می‌شود! این ابتکار دولت تدبیر که تا به حال بی‌سابقه بوده است سر و صدا و درگیری‌هایی را در سوله‌های پردیس به وجود آورده است.
شیری
* در مغازه‌های سطح شهر پهلوان‌پرور استان مازندران (یعنی پایتخت کشتی جویبار) پلاکاردهایی نصب شده است با این مضمون که در برابر تحویل‌ 5 پاکت خالی سیگار رویال، یک پاکت سیگار پرتحویل بگیرید! این یعنی تشویق به افزایش مصرف سیگار! باید با این حرکت مرموز مقابله کرد. وزارت بهداشت هم برای سلامت جامعه باید وارد اقدام شود.
1548----0911
* ظرف دو روز که از ثبت‌نام متقاضیان مسکن طرح ملی شهر جدید گلبهار استان خراسان رضوی گذشت ظرفیت تکمیل شد و بقیه متقاضیان جاماندند. از وزارت راه و شهرسازی درخواست می‌شود همانند برخی دیگر از استان‌ها مثل اصفهان،‌ کرمان، هرمزگان و... مجددا ظرفیت ثبت‌نامی این شهر را هم افزایش دهند تا افراد جامانده بتوانند به امید سرپناه و مسکن‌دار شدن ثبت‌نام کنند.
4594----0919
‌* یک‌سال است که خودروی مرا سرقت کرد‌ه‌اند سارقین در زندانند و مالخر با وثیقه آزاد است مال‌باخته باید چکار کند تا به حق خویش برسد!
2482----0912