kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۸۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
سردار اشتری:

تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی یکی از اولویت‌های جدی ناجا است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: آشوب‌ها نشانگر کینه دشمن از پیشرفت‌های کشور است و باید بگویم با تمام وجود از امنیت، دفاع و حراست می‌کنیم.




به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در چهل و دومین مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین اظهار داشت: در کشور یک امنیت باثبات داریم و این امنیت به برکت آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح و حضور بابصیرت مردم در همه صحنه‌ها حاصل شده است.
اشتری با اشاره به اینکه مردم عامل و پایه اصلی این امنیت باثبات هستند، افزود: دشمنان نظام و انقلاب در حوزه امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و... درصدد هجمه به ما هستند ولی این ملت به پشتوانه ایمان به خدا و اعتقاد به نصرت الهی، همواره پیروز میدان هستند.
وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور (آشوب‌های آبان‌ماه) گفت: آشوب‌های اخیر نشانگر کینه دشمن بود به‌طوری که دشمنان تلاش کردند بر بستر یک موضوع اقتصادی و اجتماعی سوار شده و موج سواری کنند ولی این توطئه با هوشیاری مردم در کمتر از 72 ساعت خنثی شد.
فرمانده ناجا با بیان اینکه توطئه اخیر دشمن با حضور به موقع، هوشمندانه و مقتدرانه نیروهای مسلح در کنار مردم خنثی شد، ادامه داد: دشمن هر کاری را که توانسته انجام داده و اگر کاری نتوانسته انجام دهد قطعا قدرت آن را نداشته، ولی در طول این چهل سال به مدد الهی همواره توانسته‌ایم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
اشتری تاکید کرد: مردم به انقلاب، نظام و رهبری علاقه‌مندند البته ممکن است مشکلاتی، نظراتی یا اعتراضاتی داشته باشند که باید از طریق قانونی دنبال شود و مسئولان امر نیز باید پاسخگو باشند، اما این مردم از اصول و ارزش‌های انقلاب دست بر نمی‌دارند.
وی افزود: در جریان حوادث اخیر دیدیم که مردم هوشمندانه و به موقع و خودجوش برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های کشور به میدان آمده و با حضور خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند. ما به بصیرت، هوشیاری و اقتدار ملت بزرگمان افتخار می‌کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری اشرار و آشوبگران خاطر نشان کرد: بر مبنای مستندات منتشر شده از صدا و سیما، همگان دیدند که این افراد به اشتباه خود اعتراف و اظهار ندامت کردند و این توطئه را توطئه دشمنان و آمریکا می‌دانند. سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم انتظامی با بیان اینکه تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی یکی از اولویت‌های جدی ناجا است، ادامه داد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید حرفه‌ای باشد و این حرفه‌ای‌گرایی در همه ابعاد اعم از انسانی، نرم‌افزار، سخت‌افزار، آموزشی، استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های روز و... می‌باشد.
براساس این گزارش، پیش از سخنان فرمانده نیروی انتظامی، از خانواده شهدا، جانبازان، دانش‌آموختگان برتر و اساتید نمونه این دانشگاه تقدیر شد.