kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۸۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸

پیداکردن خانواده پس از 30 سال

کودکی که در سه سالگی گم شده بود پس از گذشت ۳۰ سال سرانجام خانواده اصلی‌اش را پیدا کرد و به آنها پیوست.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جدا شدن از خانواده در دوران کودکی اتفاقی بسیار دردناک است و تنها وقوع یک معجزه مانند اتفاقی که به‌تازگی برای یک جوان ۳۰ ساله چینی رخ داد، می‌تواند این جدایی را به پایان برساند.
«لی جیان» ۳۳ ساله که اهل استان شانژی چین است پس از گذشت ۳۰ سال سرانجام توانست خانواده اصلی را پیدا کند.
بنا بر گزارش بیجینگ‌نیوز، خواهر بزرگ این جوان گفت که آخرین باری که برادرش را دیده بود زمانی بود که او در سال ۱۹۸۹ به همراه لی در بیرون از منزل با یک سه‌چرخه در حال بازی بودند. در آن سال برادرش تنها سه سال داشت.  
لی پس از گم شدن توسط یک خانواده دیگر به فرزندی پذیرفته شده و بزرگ  شده بود. خانواده دوم نام لی را چن نامگذاری کرده بودند. با این حال خانواده اصلی لی از پیدا کردن پسرشان مأیوس نشده و پس از مفقود شدن او همچنان به جست‌وجوی‌شان ادامه می‌دادند. پس از تقریبا گذشت ۳۰ سال از مفقود شدن لی، پدر که خود را در گم کردن پسرش مقصر می‌دانست دست به خودکشی زد. با این حال پدر لی به مادرش توصیه کرده بود که هرگز از پیدا کردن لی مأیوس نشوند و به جست‌وجوی خود ادامه دهند.  
سرانجام در ژوئن ۲۰۱۹ پلیس منطقه چانگژی سرنخی از این کودک گم شده پیدا کرد. پلیس متوجه شد DNA لی که نام خود را در لیست کودکان مفقودشده ثبت کرده است با DNA والدینش که اطلاعات آنها در این اداره پلیس موجود بود مطابقت دارد. سرانجام روز موعود فرار رسید و لی پس از گذشت ۳۰ سال به آغوش خانواده اصلی خود بازگشت.