kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۸۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

صهیونیست‌ها جمجمه مادر فلسطینی را با قنداق تفنگ شکستند!

نظامیان صهیونیست در اقدامی وحشیانه به یک زن فلسطینی که تلاش می‌کرد از فرزندش محافظت کند حمله کرده و جمجمه‌اش را با قنداق تفنگ شکستند.



وحشی‌گری صهیونیست‌ها را پایانی نیست. همین چند روز پیش بود که دیوان کیفری بین‌المللی لاهه از بررسی تحقیقاتی در مورد جنایات جنگی این رژیم علیه مردم فلسطین خبر داد. صهیونیست‌ها با روش‌های مختلف مردم فلسطین را قتل عام کرده و یا تحت فشار قرار می‌دهند. اکنون یک خبر دیگر در مورد جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها منتشر شده است که اوج خباثت این قوم همیشه آواره را نشان می‌دهد.
 المیادین اعلام کرده ماه گذشته یک نظامی صهیونیست در منطقه «عیسویه» در قدس‌اشغالی به یک زن فلسطینی حمله کرد و با قنداق تفنگ ضربات پی‌در‌پی بر سر این زن وارد کرد که به شکسته شدن جمجمه او منجر شد. پزشکان مجبور شدند تا در جمجمه خانم «رینا درباس» 36 ساله که یک نیروی گارد مرزی ارتش صهیونیستی درحالی که این زن تلاش می‌کرد تا مانع دستگیری پسر 14 ساله خود شود٬ با تفنگ به سر و صورت او کوبیده بود٬ پلاتین
بگذارند.
به گزارش تسنیم، «درباس» طی مصاحبه‌ای تصریح کرد زمانی که نظامیان صهیونیستی٬ پسر او را داخل ماشین گذاشتند تا با خود ببرند٬ او در حال صحبت با این نیروها بود که ناگهان یکی از آنها اسلحه خود را بالا برد و با ته تفنگش به صورت او کوبید. رینا درباس درحالی که از ناحیه بینی و جمجمه دچار شکستگی شده بود٬ بیهوش و به بیمارستان منتقل شد.
این حادثه در نوامبر گذشته (آبان) و درحالی که نظامیان صهیونیست در تلاش برای دستگیری فرزند خانم رینا درباس که بیش از 14 سال نداشت بودند٬ اتفاق افتاد. کریم دیرباس همسر رینا می‌گوید که همسرش هربار به آینه نگاه می‌کند٬ به‌گریه می‌افتد.
اکنون پس از یک ماه که از این جنایت می‌گذرد رینا درباس گفته: «زندگی من نابود شد، درد زیادی در سر و صورتم حس می‌کنم و زندگی من تبدیل به کابوس شده است.» این زن فلسطینی اعلام کرده که ماموران تلاش کردند او را قانع کنند تا گفته‌هایش را تغییر داده و بگوید که در میان یک درگیری که هیچ ربطی به او نداشت قربانی شده است؛ اما رینا نپذیرفته و بر سخنان خود اصرار دارد.
کشتار اعضای تمام یک خانواده
خبر دیگر اینکه، ارتش رژیم‌اشغالگر اسرائیل اعلام کرد، در نتیجه محاسبات «اشتباه» در جریان حمله‌ به هدفی در نوار غزه ۹ تن از اعضای یک خانواده فلسطینی را کشته است. ارتش رژیم صهیونیستی آبان ماه در جریان حملات هوایی منزل «رسمی ابوملحوس» را هدف قرار‌داد. در این حمله ابوملحوس به همراه هشت تن از اعضای خانواده‌اش از جمله پنج کودک کشته شدند.
ارتش‌اشغالگر رژیم صهیونیست در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرده و مدعی شده، اطلاعات جمع‌آوری شده پیش از انجام این حمله نشان می‌داد که منزل مذکور یک «مقر نظامی وابسته به جهاد اسلامی» است! همچنین ارتش صهیونیستی محاسبه می‌کرد که در حمله به این منزل که «احتمال نمی‌رفت غیرنظامیان در آن حضور داشته باشند،‌ هیچ غیرنظامی آسیبی نبیند”. ارتش صهیونیستی در ادامه ادعاهایش اعلام کرده در تحقیقاتش درباره این حمله به این نتیجه رسیده که «با وجود فعالیت نظامی در این مجتمع، اما غیرنظامی‌ها هم در آن حضور داشتند»! ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال این اظهارات مدعی شد که از‌اشتباهاتش «درس خواهد گرفت» تا به «تکرار حوادث مشابه مغایر با قوانین پایان دهد»! این رژیم در این بیانیه همچنین ادعا کرده «برای کاهش خسارت‌ها به غیرنظامیان تلاش‌ زیادی کرده است»!!!