kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

عوامل تخریب دوربین‌های مداربسته در «فردیس» دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر اقدام به تخریب دوربین‌های مداربسته در شهرستان «فردیس» کرده بودند، دستگیر شدند.



سرتیپ «عباسعلی محمدیان» گفت: در پي ناآرامي‌هاي اخير که به بهانه گراني و سهميه‌بندي بنزين و با سوء‌استفاده برخي افراد فرصت‌طلب و سودجو رخ داد، تعدادي از اراذل و اوباش برای عدم شناسایی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی اقدام به تخریب دوربين‌هاي مداربسته در شهرستان «فردیس» کردند که با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگيري عوامل اصلي این موضوع در دستور کار پليس امنيت عمومي شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند بیشتر تخریب‌ها توسط سه نفر از عوامل اصلی اغتشاشات صورت گرفته که هر سه نفر آنها شناسایی شدند که با هماهنگی مقام قضائی نامبردگان در چند عملیات غافلگیرانه در اطراف شهرستان «فردیس» دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.
عوامل آتش‌سوزی فروشگاه‌های فردیس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی البرزگفت: دو نفر از عوامل اصلی آتش‌سوزی و سرقت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان فردیس دستگیر شدند.
سرتیپ عباسعلی محمدیان  افزود‌: در پی ناآرامی‌های اخیر که به بهانه گرانی و سهمیه‌بندی بنزین و با سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو با هدایت شبکه‌های معاند صورت گرفت، عده‌ای از اراذل و اوباش با حمله به فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان فردیس اقدام به آتش سوزی و سرقت اموال آنها کردند.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی  دو نفر از عوامل اصلی تخریب و سرقت از فروشگاه‌های امیران این شهرستان شدند که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه آنها در یکی از مناطق شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: متهمان با مشاهده مستندات ماموران، لب به اعتراف گشوده و به تخریب و سرقت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران شهرستان فردیس اقرار کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل اغتشاشات اخیر ادامه دارد.