بر اساس یک نظرسنجی
مردم تهران از مدیریت شهری رضایت ندارند
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: براساس نظرسنجی انجام شده مردم تهران در سطح کلان از مدیریت شهری رضایت نداشتند ولی در سطح خرد آمارها بهتر است.
به گزارش فارس، محمدرضا جوادی یگانه در نشست خبری درباره نظرسنجی که از 15 مهر تا 15 آبان امسال در پایتخت توسط شهرداری انجام گرفته است اظهار داشت: براساس این نظرسنجی که از 8 هزار نفر در پایتخت صورت گرفته 8/8 درصد از مردم تهران رضایت کلی از شهرداری دارند و نمره رضایت زیاد و خیلی زیاد دادهاند ولی 50 درصد آنها رضایت کم و خیلی کم داشتهاند. جوادی یگانه افزود: کمترین رضایت از شهرداری در منطقه 15 و بیشترین رضایتها در منطقه 6 بوده است. همچنین 33 درصد از شهروندان در پاسخ به اینکه مهمترین اقدام شهرداری چه بوده است پاسخ دادهاند که شهرداری هیچ کاری نکرده که البته این آمار نسبت به مشابه سال قبل آن بهبود داشته است. وی درمورد نحوه پاسخگویی به مطالبات مردم از طریق سامانه 137 و 1888 گفت: 36 درصد مردم اعلام کردهاند که با این شمارهها تماس گرفتهاند همچنین به طور کلی سالانه 2/5 میلیون تماس با شماره 137 و 500 هزار تماس با شماره 1888 حاصل میشود.
معاون شهردار تهران اعلام کرد: به طور کلی مردم در سطح کلان براساس این نظرسنجی از مدیریت شهری رضایت نداشتند ولی در سطح خرد آمارها بهتر است و نسبت به گذشته وضعیت بهبود یافته است.