kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

دستگیری 7 گروگانگیر در چابهار

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری هفت تن از عاملان گروگانگیری جوان 25 ساله چابهاری در کمتر از سه ساعت خبر داد.

 
سرویس شهرستانها:

سردار«احمد طاهری» گفت: ساعت23 و 16 دقیقه شامگاه روز سه شنبه یک فقره آدم ربایی در خیابان جمهوری جنوبی شهر چابهار به مرکز 110 اعلام و بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسیهای به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان دو دستگاه زانتیا و  پژو 405 جوانی 25 ساله را که با یک دستگاه موتورسیکلت در تردد بود با تهدید سوار خودرو کردند و به سرعت از محل متواری شدند.
وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان چابهار و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا درآمد.
سردار طاهری عنوان کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری کار گسترده اطلاعاتی در کمتر از سه ساعت از زمان گروگانگیری، مخفیگاه آدم ربایان در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی هر هفت نفر را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و فرد ربوده شده را صحیح و سالم رها کردند.