kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵

سلیمی: اولویتم برای مربیگری کشور خودم است

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن می‌گوید اولویتش برای مربیگری ایران است.



بهداد سلیمی در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: با توجه به اینکه سعید علی حسینی سال‌ها دوری از وزنه را تحمل کرد، بنابراین الان حیف بود بخواهد خداحافظی کند و به نظرم باید بیشتر فکر می‌کرد. البته او هم ممکن است شرایط خاص خود را داشته باشد و تصمیمی هم که گرفت براساس آن شرایط بوده است. همه ما تلاش کردیم منصرفش کنیم اما نشد و این تصمیمی بوده که خودش گرفت و باید به آن احترام گذاشت.
سلیمی در پاسخ به این پرسش که با توجه به از دست رفتن المپیک برای علی حسینی فکر می‌کند هر ورزشکار دیگری هم جای او بود تصمیم به خداحافظی می‌گرفت، تاکید کرد: یکی از دلایل تاثیرگذار در تصمیمی که گرفت می‌تواند همین مسئله باشد. شرایط سنی او به گونه‌ای است که المپیک توکیو می‌توانست آخرین المپیکش باشد و آنجا به هدف و آرزویش برسد.
ملی‌پوش سابق فوق سنگین ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه علاقه مند نیست در ایران از تجربه‌ای که به دست آورده استفاده کند، تصریح کرد: تمام هدف من از اینکه این دوره سه ماهه را رفتم و سختی و مشکلات را تحمل کردم این بود که چیزی یاد بگیریم که بعد بتوانم در کشور خودم آموزش دهم و هدف چیز دیگری نیست. الان هم در لیگ سرمربیگری می‌کنم و ان شاءالله این تجربیاتم را در اختیار وزنه برداران قرار می‌دهم.