kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* از شهرستان به تهران آمدم و به صورت اتفاقی با مراسم راهپیمایی 4 آذر در میدان انقلاب مواجه شدم. راستش را بخواهید حضور آن جمعیت انبوه غافلگیرم کرده بود. مطمئن شدم که با وجود چنین مردمی هر فتنه‌ای به راحتی نابود و فتنه‌گران مجازات خواهند شد.
5260----0922
* راهپیمایی مردم تهران و سخنرانی سردار دکتر سلامی فرمانده غیور سپاه اسلام را زنده از سیما دیدیم و غبطه خوردیم. درود بر شرفتان ای مردم تهران و درود بر شرف سردار سلامی که بی‌هیچ لفافه‌ای و به‌طور صریح و فصیح و بلیغ پیامش را به دشمن داد که این تحقیر برایشان کافی است. چنین امتی شکست ندارد.
8902----0914 و 2842---- 0910
* حضور میلیونی مردم تهران در راهپیمایی برای پاک کردن غبار فتنه از چهره انقلاب بود ولی تاکید مردم بر مطالباتشان از دولت در همین راهپیمایی یک تذکر جدی بود.
0762----0938
* مردمی که دوشنبه در راهپیمایی تهران حضور داشتند همان‌هایی بودند که نسبت به عملکرد دولت هم ناراضی‌اند و دغدغه معیشتی دارند. به سادگی می‌توان فتنه‌جویان را از این مردم معترض ولی ولایتمدار تشخیص داد.
یزدان
* کاش می‌شد بر دست تک‌تک این ملت با بصیرت که طوفان را تفسیرکردند و در 98/9/4 در تهران و دیگر شهرها خروشیدند بوسه زد.... رهبر عزیز! این اقیانوس‌های عشق تقدیم به شما و روح پاک شهدای ایران زمین، از مدافعان حرم تا مدافعان حریم وطن... و اما ای مسئولان! اگر حمایت امام خامنه‌ای از شما نباشد لحظه‌ای دوام نخواهید داشت!
8068----0914 و 8631-----0918
* حضور مردم تهران هم یک سیلی به دشمنان خارجی و عوامل فتنه‌انگیزش در داخل کشور بود و هم پیام آن در صحنه ماندن مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و رهبری تا ریشه‌کن کردن فتنه بود.
4610-----0902
* سال 78، 88 و 96 مدعیان اصلاحات نقش پیاده نظام و ستون پنجم دشمن را داشتند و در فتنه 98 هم می‌بینیم که این سینه‌چاکان غرب رفته‌رفته تعلق‌شان به صف آشوبگران آشکار‌تر می‌شود.
0829----021
* هر چند که اینترنت چند روزی قطع بود ولی اکثر نشریات زنجیره‌ای مسئولیت رسانه‌های ضدانقلاب خارج از کشور را به عهده گرفته بودند و می‌توان گفت تریبون اشرار و اراذل اجاره‌ای بودند!
3767----0919
* ملت انقلابی و فهیم ایران در پاسخ به جنایت‌ها و خباثت‌های اخیر اراذل و اوباش  خروشید و با حضور پرجمعیت و شعارهای کوبنده خود تمام آرزوهای توطئه‌گران و استکبار جهانی و منافقین داخلی را نقش برآب کرد.
3949---0912 و 6290----0915
* قضات عزیز! ای کسانی که به پرونده داعشی‌های وطنی رسیدگی می‌کنید. مبادا تحت تاثیر اشک تمساح و ننه‌من‌غریبم قرار گیرید. هر لحظه اشک و گریه طفل 40 روزه فرزند شهید مدافع امنیت را مد نظر قرار دهید و بعد عادلانه به قضاوت بنشینید.
دولابی
* دولت ترکیه پس از سه سال از واقعه کودتای ادعایی هنوز هم به دستگیری‌ها و بازداشت‌ها ادامه می‌دهد. لازم است مسئولان امر نیز همین کار را با فتنه‌گران و منافقین جدید و قدیم انجام دهند تا دیگر شاهد این همه خیانت، جنایت و خباثت دشمنان داخلی نشویم.
2977---0933
* آقای لاریجانی! وقتی دولت تصمیم گرفت در یک اقدام عجولانه کارت سوخت را حذف کند، چرا شما به وظیفه خود در جلوگیری از آن اقدام نکردید تا شاهد خسارت 200 میلیارد تومانی نشویم؟
نیک‌بین
* نمی‌توان تحمل کرد که انقلاب اسلامی حاصل تلاش همه انبیاء و اولیاء الهی در طول تاریخ و ثمره هزاران خون شهید به راحتی در اثر بی‌کفایتی عده‌ای مسئول از بین برود. از قوه قضائیه می‌خواهیم با عوامل دولتی زمینه‌ساز آشوب اخیر برخورد قانونی داشته باشد.
2012---0917
* اگر اسامی 77 نماینده لیست امید را نمی‌دیدم فکر می‌کردم دشمنان دیرینه ملت ایران از کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی و سعودی آن را نوشته‌اند! این رسوایان از دستگاه قضایی به خاطر برخورد با اراذل و اوباش شاکی‌اند! نکند این‌ها خود در بین اغتشاشگران بوده‌اند و نگران از رسیدگی به پرونده خویشند؟!
7345---0912 و 7250---0919 و 6960---0936
 * دولت متأسفانه در پرداخت یارانه بنزین به امر ضروری افزایش جمعیت خیلی کم لطفی کرد. به جای تشویق به فرزندآوری، متأسفانه به جای افزایش خانواده پرجمعیت، به کاهش یارانه اقدام کرد. خانواده یک نفره 55 هزار تومان و 5 نفره 205 هزار تومان و پنج نفره به بالا را اصلا به حساب نیاورد. آن وقت توقع افزایش جمعیت هم داریم؟ خدا کند که این تقسیم‌بندی عامدانه نباشد.
وحیدی
* امیدوارم با بصیرت مردم در انتخابات آینده مجلس انقلابی شکل‌ بگیرد تا دولت را وادار به حرکت و کار جهادی کند و مردم حرکت رو به رشد و پیشرفت‌ نظام را همچون دهه اول انقلاب در دینداری و کار جهادی لمس کنند.
5364---0912
* وقتی آقای رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای انقلاب فرهنگی مصوبات این شورا را که جمعی از فرهیختگان علمی و فرهنگی کشور هستند برای اجرا ابلاغ نمی‌کند تشکیل جلسه توسط اعضا چه فایده‌ای دارد؟ از همه بدتر اینکه می‌شنویم آقای رئیس‌جمهور خارج از شأن یک مقام مسئول نظام اسلامی با ادبیات نامناسب برخورد تحکم‌آمیز و حتی تحقیرآمیز با اعضای شورا دارد.
5123---0912
* کار آقای رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه مصداق جهاد در راه خدا است. چرا که ایشان کارخانه‌های تعطیل شده توسط عناصر نفوذی در دولت را به خط تولید برمی‌گردانند و موجب امید در جامعه می‌شوند.
7711----0913
* به عنوان مادر سه جوان به خاطر قطع اینترنت طی چند روز گذشته که باعث استراحت مغز جوانان از رسانه‌های مجازی پوچ شد خدا را سپاسگزارم!
3262---0991
* چرا علی‌رغم حمایت ماکرون از اراذل و اوباش مجلس و دولت از جلیقه‌زردها و ملت معترض فرانسه اعلام حمایت نمی‌کند تا تودهنی محکمی به حکومت سرکوبگر فرانسه بزند؟
0471---0910
* این 77 نفری که از اصلاح‌طلبان به دفاع از اغتشاشگران و آشوب‌طلبان بیانیه صادر کرده‌اند آبرو را خورده و حیا را قورت داده‌اند. یک انسان چقدر باید بی‌عاطفه و از وجدان به دور باشد که به آتش‌کشیدن اموال عمومی و خصوصی توسط اراذل و اوباش را تطهیر کند و از آن بدتر حافظان امنیت کشور را به‌خاطر برخورد با اراذل و اوباش و برقراری امنیت و آرامش محکوم نماید! رأفت اسلامی هم حدی دارد و نباید موجب گستاخی یک عده بشود.
علیمردانی
* صدا و سیما اعتراف ارا‌ذل و آشوبگران را برای مردم پخش کند تا معلوم شود با هدایت و خط‌دهی چه کسانی از خارج و داخل اقدام به آتش‌کشیدن اموال عمومی و خصوصی مردم کرده‌اند. هیچ بعید نیست این 77 نفری که از اصلاح‌طلبان در حمایت از آشوب آشوب‌گران بیانیه صادر کرده‌اند پشت صحنه در فتنه دست داشته باشند.
عبدی
* در چگونگی افزایش قیمت بنزین توسط دولت سرسوزنی صداقت دیده نمی‌شود. جماعت نفوذی در دولت به عمد کاری کردند که مردم به نقطه جوش برسند و از نظام جدا شوند ولی قضیه بر علیه خودشان تمام شد.
شایسته
* پسرم 36 ساله است و متأهل، در شرکت محصولات شوینده و بهداشتی‌... ویزیتوری می‌کند و کارفرما به جای 5 درصد به او نیم درصد پورسانت می‌دهد و چون قراردادی با کارگران بسته نشده است، شکایت به وزارت کار هم بی‌نتیجه خواهد بود. با موتورسیکلت کار می‌کند و سهمیه ناچیز بنزین برای موتورسیکلت کفاف نمی‌دهد و بدتر اینکه بسته حمایتی جدید هم به او تعلق نگرفته است! بگویید که پسرم و امثال او چگونه در این گرداب مشکلات زندگی کنند؟
8089---021
* یک بازنشسته‌ام که با یک پراید مدل 82 مسافرکشی می‌کنم، حقوقم زیر 2 میلیون تومان است و دارایی هم ندارم اما یارانه معیشتی جدید را برایم واریز نکرده‌اند درحالی که به همسایه‌ام که چند خودرو و خانه دارد، یارانه تعلق گرفته است.
5541---025