کد خبر: ۱۷۴۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات بهره‌برداری در آبفا شیراز


 
شیراز- خبرنگار کیهان:
مراسم اختتامیه مرحله شرکتی نخستین دوره مسابقات مهارت‌های فنی و تخصصی بهره‌برداری در شرکت آب‌ و فاضلاب شیراز برگزار شد.
در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات از مدیران عامل شرکت‌های برتر،‌ دست‌اندرکاران و داوران این دوره از مسابقات تقدیر شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز اظهار داشت: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه و روحیه نشاط،‌ مشارکت جمعی،‌ انتقال تجربیات اجرایی و عملیاتی و نیز توسعه کار تیمی و یافتن استعدادهای ویژه برگزار شد.
ا...‌بخش نظرپور افزود: این مسابقات در سطح استانی فرصتی را برای شناخت دقیق نقاط ضعف و تلاش برای رفع آنها و نیز شناسایی نقاط قوت عملیات اجرایی و تلاش برای تقویت نقاط شرکت‌ها ایجاد کرد.همچنین معاون بهره‌برداری و تولید آبفا شیراز اظهار داشت: اولین دوره مسابقات مهارت فنی و تخصصی بهره‌برداری در سطح شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سه مرحله استانی،‌ بلوکی و کشوری برای تیم‌های عملیاتی در شرکت‌های آب و فاضلاب در حال برگزاری است که مرحله استانی آن با موفقیت پایان یافت.
فرزاد جهانمرد افزود: این مسابقات در 5 محور نصب انشعاب آب،‌ امداد حوادث، مدار فرمان،‌ کنترل کیفیت و نصب انشعاب فاضلاب برگزار شد.