کد خبر: ۱۷۳۲۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

تشرف بیش از 13 هزار زائر اولی خوزستانی به مشهد‌الرضا(ع)




اهواز - خبرنگار کیهان:
مدیر نمایندگی آستان قدس در استان خوزستان از تشرف 13 هزار و سیصد خوزستانی به حرم مطهر امام رضا(ع) توسط آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: این افراد توسط خادم‌یاران رضوی شناسایی و با کمک خیرین محلی به مشهد مقدس اعزام شدند.
«حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد» همچنین از اعزام 600 نفر زائر اولی در شش ماهه اول سال 98 خبر داد و بیان داشت: این افراد توسط کانون خادم‌یاران زائر اولی و در قالب 12 کاروان به تدریج به زیارت مرقد منور شمس‌الشموس(ع) اعزام شدند.
وی تصریح کرد: این کاروان‌ها از شهرهای مختلف استان و با مشارکت خادم‌یاران و خیرین محلی به مشهد مقدس اعزام و سه روز میهمان آستان مقدس رضوی شدند.