اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در 30هکتار از اراضی گرمسار
مدیر جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز عملیات اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 30هکتار از مزارع و باغهای این شهرستان خبر داد.
سمنان- خبرنگار کیهان:
مدیر جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز عملیات اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 30هکتار از مزارع و باغهای این شهرستان خبر داد.
افشین مشیری افزود: برای اجرای این طرح بیش از یک میلیارد و 600میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض دولتی و بخشی نیز از سوی بهرهبرداران هزینه میشود. وی همچنین از تصویب اجرای 20هکتار آبیاری تحت فشار دیگر نیز در کمیسیون شهرستان خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز عملیات اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 30هکتار از مزارع و باغهای این شهرستان خبر داد.
افشین مشیری افزود: برای اجرای این طرح بیش از یک میلیارد و 600میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض دولتی و بخشی نیز از سوی بهرهبرداران هزینه میشود. وی همچنین از تصویب اجرای 20هکتار آبیاری تحت فشار دیگر نیز در کمیسیون شهرستان خبر داد.