کد خبر: ۱۷۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در 30هکتار از اراضی گرمسار

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز عملیات اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 30هکتار از مزارع و باغ‌های این شهرستان خبر داد.
سمنان- خبرنگار کیهان:
مدیر جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز عملیات اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 30هکتار از مزارع و باغ‌های این شهرستان خبر داد.
افشین مشیری افزود: برای اجرای این طرح بیش از یک میلیارد و 600میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض دولتی و بخشی نیز از سوی بهره‌برداران هزینه می‌شود. وی همچنین از تصویب اجرای 20هکتار آبیاری تحت فشار دیگر نیز در کمیسیون شهرستان خبر داد.