همزمان با ایام پایانی ماه صفر صورت گرفت
اعزام 2 هزار نفر مبلغ به بقاع متبرکه سراسر کشور
مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 2 هزار نفر مبلغ به بقاع متبرکه سراسر کشور همزمان با ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 2 هزار نفر مبلغ به بقاع متبرکه سراسر کشور همزمان با ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
حجتالاسلام والمسلمین احمد شعبانی در گفتوگو با فارس در قم با اشاره به اعزام مبلغ در ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: بیش از 2هزار نفر مبلغ از استان قم و استانهای دیگر به امامزادگان سراسر کشور اعزام شدند که به انجام فعالیتهای فرهنگی در بقاع میپردازند.
وی افزود: مبلغان در این ایام به فعالیتهایی مانند اقامه نماز جماعت بر اساس ظرفیت در دو یا سه نوبت به صورت روزانه، برگزاری منبر و جلسات پرسش و پاسخ به سوالات شرعی و شبهات، کلاس قرآن و تبلیغ چهره به چهره میپردازند.
مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: مبلغان در دهه پایانی صفر از 30 آذر تا 13 دی در مناطق تبلیغی حضور پیدا میکنند و به امر تبلیغ مشغول میشوند.
شعبانی خاطرنشان کرد: برخی مکانها به فعالیتهای اجتماعی و عمرانی نیاز دارند که در این زمینه طلاب کوتاهی نکرده و ورود پیدا
کردند.
حجتالاسلام والمسلمین احمد شعبانی در گفتوگو با فارس در قم با اشاره به اعزام مبلغ در ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: بیش از 2هزار نفر مبلغ از استان قم و استانهای دیگر به امامزادگان سراسر کشور اعزام شدند که به انجام فعالیتهای فرهنگی در بقاع میپردازند.
وی افزود: مبلغان در این ایام به فعالیتهایی مانند اقامه نماز جماعت بر اساس ظرفیت در دو یا سه نوبت به صورت روزانه، برگزاری منبر و جلسات پرسش و پاسخ به سوالات شرعی و شبهات، کلاس قرآن و تبلیغ چهره به چهره میپردازند.
مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: مبلغان در دهه پایانی صفر از 30 آذر تا 13 دی در مناطق تبلیغی حضور پیدا میکنند و به امر تبلیغ مشغول میشوند.
شعبانی خاطرنشان کرد: برخی مکانها به فعالیتهای اجتماعی و عمرانی نیاز دارند که در این زمینه طلاب کوتاهی نکرده و ورود پیدا
کردند.