این خبر را مسئولان وزارت علوم بخوانند (دور دانشگاه در 7 روز)
موسسه غیر انتفاعی معصومیه قم تا سال 86 در دفتر چه کنکور یکی از گزینه هایی بود که دانشجویان می توانستند برای تحصیل آنجا را انتخاب کنند اما در سال 88 این موسسه به یکباره تعطیل شد و دانشجویان آن نیز هیچ محل مشخصی برای رسیدگی کامل به شکایات و استیفای حق خویش نداشتند.
مشکل بزرگ تر اما امروز بعد از گذشت 5 سال بوجود آمده و آن اینکه هیچ نهادی حاضر نیست به این دانشجویان که امروز همه فارغ التحصیل هستند مدرک تحصیلی دهد. دانشگاه قم مدعی است که این دانشجویان تنها میهمانان ترمی این دانشگاه بوده و پذیرفته شده تحصیلی آنها نیستند فلذا مدرک تحصیلی دانشگاه قم به آنها تعلق نمی گیرد.از سوی دیگر موسسه غیرانتفاعی معصومیه قم نیز امروز وجود خارجی ندارد تا این دانشجویان به آنجا رجوع کرده و مدرک 4 الی 5 سال تحصیل خود را دریافت کنند وزارت علوم هم که مسئول اصلی این بی برنامگی و آوارگی دانشجویان است پاسخی به دانشجویان نمی دهد.