کد خبر: ۱۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

امام جمعه: اخذ عوارض ورود و خروج از ساکنان قشم درست نیست

امام جمعه قشم گفت: اخذ عوارض ورود و خروج از ساکنان قشم غیرمنطقی است.

امام جمعه قشم گفت: اخذ عوارض ورود و خروج از ساکنان قشم غیرمنطقی است.
به گزارش فارس از قشم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا جوکار در جمع تعدادی از مردم این شهر با بیان اینکه برخی از تصمیمات می‌تواند مردم ما را در قشم با مشکلاتی روبه‌رو کند، افزود: یکی از این تصمیمات موضوع اخذ عوارض از ساکنان برای آمد و رفت به جزیره است. به گفته جوکار طبق رایزنی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته مقرر شده بود از مردم ساکن جزیره این عوارض دریافت نشود که مجدداً بخش‌های مربوطه نسبت به اخذ عوارض اقدام کرده‌اند.امام جمعه قشم با بیان اینکه از ساکنان جزیره در اسکله لافت که راه دسترسی آنها به سرزمین اصلی است پول دریافت می‌شود، اضافه کرد: باید پرسید که این پول به چه حقی از مردم گرفته می‌شود.جوکار افزود: این درست نیست از کسی که می‌خواهد به خانه خود سر بزند و یا برگردد، عوارض ورود و خروج گرفته شود.وی تصریح کرد: برخی از افراد ساکن جزیره طی هفته چندین بار به دلیل کار و یا تحصیل و یا وجود اقوام در سرزمین اصلی مجبور به ترک جزیره و بازگشت هستند و این امر باعث نارضایتی مردم منطقه شده است.