kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۱۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
سردار اشتری در صبحگاه مشترک ناجا:

مقابله مقتدرانه با هرگونه ناامنی از مؤلفه‌های پلیس هوشمند است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب به مولفه‌هایی نیاز داریم که یکی از آنها هوشمندسازی پلیس است.




به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز گذشته در صبحگاه مشترک ناجا با اشاره به شعار هفته ناجا یعنی «پلیس هوشمند، امین مردم» اظهار داشت: برای رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب به مولفه هایی نیاز داریم که یکی از آنها هوشمندسازی پلیس است.
اشتری با بیان اینکه پلیس هوشمند یعنی دقت بالاتر، سرعت بیشتر، اقتدار و اشراف بر مأموریت‌ها، افزود: پیشگیری از جرایم و مقابله مقتدرانه با هر گونه ناامنی نیز یکی دیگر از مولفه‌های این پلیس به شمار می‌آید.
وی با تأکید بر اینکه  برای رسیدن به یک مجموعه انتظامی هوشمند نیازمند فناوری های به روز هستیم، ادامه داد: در این راستا علاوه بر ساختار و زیرساخت‌های مناسب، بایستی کارکنان توانمند و حرفه‌ای نیز داشته باشیم.
فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است، گفت: ناجا همچنین حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، دینی و ملی این مرز و بوم است‌.
اشتری با بیان اینکه افتخار ما است که خدمتگزارخوبی برای مردم باشیم، بیان کرد: امروز امنیت ایران یک امنیت باثبات و مثال‌زدنی است؛ دشمنان سرتاپا مسلح و قسم‌خورده انقلاب قبول دارند که کشور اسلامی ما مقتدرانه و هوشمندانه اهداف خود را در سایه تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به پیش می‌برد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح و مردم حافظ امنیت کشور است. امیدواریم بتوانیم در آینده بیشتر از گذشته این خدمتگزاری و ارادت به نظام و مردم را به اثبات برسانیم.
فرمانده ناجا گفت: ان‌شاءالله در سالی که در آن هستیم بتوانیم بخشی از نیازمندی‌های کارکنان را مرتفع کنیم و به خدماتی که لازم است، اهتمام بیشتر داشته باشیم.