kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۱۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

بیمارستان صحرایی ارتش در خسروی برپا شد

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور اعلام کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع) یک بیمارستان ۶۰ تخته در مرز خسروی برپا کرده است.



به گزارش ایرنا، سرتیپ فرهاد آریانفر‌، در حاشیه بازدید امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایانه مرزی خسروی افزود: این بیمارستان به زائران خدمات‌رسانی می‌کند و جراحی‌های تخصصی همچون مغز و اعصاب را انجام می‌دهد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور اعلام کرد: توسط بالگردهای هوانیروز در کنار این بیمارستان اورژانس هوایی را نیز برقرار کرده‌ایم.
آریانفر عنوان کرد: ارتش در مرز خسروی علاوه ‌بر بیمارستان صحرایی یک پارکینگ خودرو، یک آشپزخانه و یک موکب نیز برپا کرده است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد که در تمام نقاط مرزی پل هوایی با مرکز استان و از آنجا با تهران برقرار کرده است.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ارتش در ایام اربعین به منظور تامین بهتر امنیت زائران در چهار نقطه مرزی با عراق با بالگردهای هوانیروز پل هوایی را با مرکز استان‌های مرزی برقرار کرده است.
وی افزود: هواپیماهای نیروی هوایی ارتش نیز از مراکز استان‌ها به سمت تهران تجهیزات و هواپیماهای مورد نظر برای برپایی پل هوایی تا تهران را فراهم کرده‌اند.
رئیس ستاد ارتش با بیان اینکه در ایام اربعین توجه بیشتری به مرز می‌شود، گفت: در بحث کمک به زائران برای حضور در راهپیمای عظیم اربعین امکانات خوبی به کار گرفته شده‌اند.