تصادف اتوبوس با خودروی حامل بتن 22 مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت
رئیس سازمان اورژانس لرستان از جان باختن راننده و مصدوم شدن 22 نفر از مسافران اتوبوس در سانحه رانندگی بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی سنگین حامل بتن خبر داد.
علاءالدین شیخی، در گفتوگو با خبرنگار فارس در خرمآباد، با اشاره به سانحه تصادف در محور الشتر به خرمآباد، اظهار کرد: ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه سانحه رانندگی بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی سنگین حامل بتن رخ داد.وی خاطرنشان کرد: سازمان اورژانس پس از دریافت اطلاعات سانحه تصادف بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس از خرمآباد و 2 دستگاه نیز از الشتر را به محل اعزام کرد.رئیس سازمان اورژانس لرستان از مصدوم شدن 22 نفر از مسافران اتوبوس در این سانحه رانندگی خبر داد و افزود: متأسفانه راننده اتوبوس در این تصادف جان باخت.شیخی بیان داشت: مصدومان حادثه نیز پس از انجام اقدامات اولیه توسط نیروهای اورژانس، به بیمارستان شهدای عشایر خرمآباد برای طی فرایند درمان منتقل شدند.