شاهزاده مخالف سعودی: دولت عربستان سرکوبگر و جنایتکار است
یک شاهزاده مخالف رژیم سعودی دولت عربستان را سرکوبگر، تروریست و جنایتکار دانست.
«خالد بن فرحان آل سعود» سران عربستان را سرکوبگر، تروریست و جنایتکار توصیف کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرحان در توئیتر نوشت: زمانی که قوه مجریه یک کشور به قدرتی برای سرکوب تبدیل میشود، این یک تروریسم دولتی است.
وی افزود: قوه مجریه(عربستان) به قدرتی سرکوبگر، تروریست و جنایتکار تبدیل شده و همه استعدادهای جوانان با استعداد را سرکوب و در عوض، مزدورانی بیارزش را برجسته میکند و بزرگ جلوه میدهد، تا جامعه دچار معلولیت شود و از نظر روحی و روانی آسیب ببیند.»
این شاهزاده از عربستان گریخته و هماکنون در آلمان اقامت دارد.