kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۸۷۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹

کارمند میراث فرهنگی قم به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: یکی از کارمندان اداره میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری قم به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد.



به گزارش ایرنا، مهدی کاهه افزود: حسب گزارش اداره کل سازمان بازرسی استان قم، دستورات قضایی جهت تکمیل تحقیقات در این خصوص صادر و در نهایت متهم شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازداشت موقت به زندان معرفی شد.
وی افزود: پرونده وی با صدور کیفرخواست جهت محاکمه به دادگاه کیفری ۲ استان قم ارسال شد.
دادستان عمومی و انقلاب قم ‌ادامه داد: مجموعه دستگاه قضایی قم از جمله دادستانی، سازمان بازرسی و... بیش از پیش با جدیت و قاطعیت بر روند فعالیت‌های ادارات و نهادهای مختلف نظارت نموده و با متخلفین برخورد قاطع قانونی خواهد کرد.
هفته گذشته نیز دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری مدیر اسبق غله این استان به اتهام تضییع وجوه و اموال دولتی و بیت‌المال و همچنین کارمند اداره راه و شهرسازی این استان به اتهام رشوه خبر داده بود.
همچنین برخی رسانه‌ها هفته گذشته نیز به نقل از مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست یکی از مدیران پیشین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به اتهام تخلفات متعددی در زمینه انعقاد قراردادها از جمله واگذاری بلاعوض چند زمین چمن به افراد مختلف بدون رعایت مقررات قانونی، پرداخت حق‌الزحمه تعدادی از افراد با ارائه اسناد و مدارک صوری، انجام یک سری معاملات عمده با ‌ترک تشریفات قانونی، ‌ترک مناقصه و عدم تشکیل کمیسیون ماده ۱۴ آئین‌نامه معاملات مالی شهرداری خبر داده بودند.