کد خبر: ۱۶۵۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳

بهره‌برداری از ۱۸ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های ۲ معلول بهزیستی در استان مرکزی


 
 ۱۸ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های ۲ معلول بهزیستی استان مرکزی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در اراک بهره‌برداری شد.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی در حاشیه این آئین گفت: ۱۴ مورد از این واحدهای مسکونی در شهرستان اراک برای مددجویان بهزیستی با 2 فرزند معلول در نظر گرفته شده است.
«احمد حاج دایی» افزود: چهار واحد دیگر به مددجویان شهرستان‌های شازند، فراهان، خمین و زرندیه واگذار شده است.
وی اظهار داشت: متراژ این واحدهای مسکونی ویژه معلولان ۷۰ تا ۹۰ متر با توجه به آورده متقاضی تعیین شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض، ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و سهم آورده از ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال برای این واحدها در نظر گرفته شده است.