کد خبر: ۱۶۳۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

استقرار بازرسان وزارت ورزش در فدراسیون دوومیدانی

بازرسان وزارت ورزش و جوانان برای بررسی مسائل جاری فدراسیون دوومیدانی در ورزشگاه شهید کشوری مستقر شدند.



پس از حضور ماموران سازمان بازرسی کل کشور در فدراسیون دوومیدانی برای بررسی مسائل مالی این فدراسیون، حالا نوبت به بازرسان وزارت ورزش و جوانان رسیده است. ماموران بازرسی وزارت ورزش از روز گذشته در فدراسیون دوومیدانی در مجموعه کشوری مستقر شده‌اند و امروز هم یکی دو تن از مربیان برای اعلام شکایت خود از مسئولان فدراسیون، به آنها مراجعه کردند.فدراسیون دوومیدانی از زمان حضور مجید کیهانی در این فدراسیون دچار حواشی بوده و در این اواخر به دلیل مشکلات پیش آمده در بحث پاداش‌ها، بیشتر هم شده است.