کد خبر: ۱۶۰۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

تقدیر از مدال آوران سال ۹۷ بر اساس اعتبارات ذخیره شده وزارت ورزش!

به گفته معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش، تقدیر از مدال آوران سال گذشته پیش از پایان ماه رمضان و طبق اعتبارات ذخیره شده این وزارتخانه برای این مراسم انجام خواهد شد.



وزارت ورزش قصد دارد به رسم هر سال، امسال هم برگزارکننده مراسم تقدیر از مدال آوران و قهرمانان باشد. البته این وزارتخانه در آخرین مراسم تجلیلی که خردادماه سال گذشته برگزار شد، از همه ورزشکارانی که تا پایان سال ۹۶ موفق به کسب مدال شده بودند، تقدیر کرد. بنابراین مراسم تجلیلِ امسال، ویژه مدال آوران و قهرمانان سال ۹۷ است. سالی که به خاطر برگزاری بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در آن، بارِ مالی سنگینی را روی دوش وزارت ورزش گذاشته است چراکه تنها برای تجلیل از ۶۲ و ۱۴۷ ورزشکاری که در این دو رویداد صاحب مدال شدند و پرداخت ۲۷ هزار سکه پیش‌بینی شده به آنها رقمی سنگین و نزدیک به ۴۰ میلیارد تومانی لازم است.  ژاله فرامرزیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: تا به امروز بودجه‌ای برای برگزاری مراسم تقدیر از مدال آوران ذخیره شده است. احتمالاً تا زمان برگزاری مراسم رقم دیگری هم به این بودجه ذخیره شده اضافه می‌شود. در نهایت اینکه باید ببینیم میزان منابعی که تا روزِ مراسم می‌توانیم ذخیره کنیم، چقدر است و بر اساس آن اقدام به تجلیل کنیم. وی تصریح کرد: حداقل یا حداکثر بودجه‌ای که صرفِ برگزاری مراسم تجلیل امسال خواهد شد، اصلاً مشخص نیست. همانطور که گفتم باید ببینیم چه میزان بودجه برای این مراسم ذخیره می‌شود تا بر اساس آن اقدام کنیم.