kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۹۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

بنا اردوی تیم ملی کشتی فرنگی را لغو کرد

با تصمیم محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو لغو شد.



پیش از این قرار بود اردوی تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های آسیایی چین و برای شرکت در رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از روز ۱۴ اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود که با تصمیم محمد بنا سرمربی این تیم، این اردو لغو شد. زمان جدید برگزاری اردو متعاقباً از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام می‌شود.
رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود و نفرات اول تا پنجم آن سهمیه حضور در المپیک را کسب می‌کنند، دهه پایانی شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد.
حسام‌الدین جعفری در مورد دلیل لغو اردوی تیم ملی فرنگی بزرگسالان که قرار بود از روز 14 اردیبهشت آغاز شود، اظهار داشت: کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفت بعد از قهرمانی آسیا چند روزی بیشتر به فرنگی‌کاران استراحت بدهد چون قرار بود استراحتی بین این اردو و اعزام به جام تورلیخانوف به تیم داده شود اما حالا این استراحت را در ابتدای این اردو در نظر گرفته‌اند و استارت اردو را دیرتر می‌زنیم. فکر می‌کنم تمرینات 4-5 روز دیرتر از زمانی که گفته بودیم آغاز شود که زمان قطعی آن به زودی اعلام می‌شود. وی تاکید کرد: روز 2 خرداد تیم برای شرکت در جام تورلیخانوف راهی قزاقستان خواهد شد تا در این تورنمنت بین‌المللی که روزهای 4 و 5 خرداد در آلماتی برگزار می‌شود حضور پیدا کند.